W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.

Rok 2022

Realizacja zadania publicznego: „Drogi św. Jakuba w Powiecie Wołomińskim". Termin zgłaszania uwag: 7 dni od dnia publikacji - do dnia 30 czerwca 2022 r.

Komunikat Zarządu Powiatu Wołomińskiego z dnia 22 czerwca 2022 r.w sprawie zgłaszania uwag do oferty realizacji zadania publicznego złożonej, w trybie art. 19a ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, z pominięciem otwartego konkursu ofert


Informujemy, że Stowarzyszenie Miłośników Urli z siedzibą w Urlach złożyło, w trybie art. 19a ust. 1 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2020 r. poz. 1057, z późn. zm.), ofertę realizacji zadania publicznego z pominięciem otwartego konkursu ofert:

w zakresie: Turystyka
nazwa zadania: „Drogi św. Jakuba w Powiecie Wołomińskim”
termin realizacji zadania: 1 sierpnia 2022 r. – 24 października 2022 r.
miejsce realizacji zadania: gminy Jadów, Strachówka, Tłuszcz
koszt realizacji zadania: 15.100,00 zł.
wnioskowana kwota dotacji: 10.000,00 zł.

Zgodnie z art. 19a ust. 4 przywołanej ustawy: każdy, w terminie 7 dni od dnia publikacji oferty może zgłosić uwagi dotyczące oferty.


Uwagi należy zgłaszać w formie pisemnej lub do protokołu:

za pośrednictwem e-mail-a: wso@powiat-wolominski.pl
za pośrednictwem fax-u: 22 776-50-93
osobiście w:

Wydziale Spraw Obywatelskich
Starostwa Powiatowego w Wołominie
ul. Prądzyńskiego 3, 05-200 Wołomin
pokój 012 (przyziemie / WEJŚCIE B)

Sprawę prowadzi: Ewa Jagodzińska

Treść oferty stanowi załącznik do niniejszego komunikatu.

Materiały

Uproszczona oferta realizacji zadania publicznego
Oferta​_SMU.pdf 0.58MB
Formularz zgłoszenia uwag do oferty realizacji zadania publicznego złożonej w trybie pozakonkursowym
zal​_7​_-​_Formularz​_zgloszenia​_uwag.docx 0.02MB
Uchwała Nr VI-220/2022 Zarządu Powiatu Wołomińskiego z dnia 6 lipca 2022 r. w sprawie przyznania dotacji na wsparcie realizacji zadania publicznego w trybie art. 19a ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie
SMU​_Uchwala​_-​_pryznanie​_dotacji.pdf 0.10MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
23.06.2022 11:38 Emilia Płachetko
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Naczelnik Wydziału Spraw Obywatelskich Dorota Romańczuk
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Realizacja zadania publicznego: „Drogi św. Jakuba w Powiecie Wołomińskim". Termin zgłaszania uwag: 7 dni od dnia publikacji - do dnia 30 czerwca 2022 r. 4.0 08.03.2023 10:27 Emilia Płachetko
Realizacja zadania publicznego: „Drogi św. Jakuba w Powiecie Wołomińskim". Termin zgłaszania uwag: 7 dni od dnia publikacji - do dnia 30 czerwca 2022 r. 3.0 07.07.2022 12:04 Emilia Płachetko
Realizacja zadania publicznego: „Drogi św. Jakuba w Powiecie Wołomińskim". Termin zgłaszania uwag: 7 dni od dnia publikacji - do dnia 30 czerwca 2022 r. 2.0 23.06.2022 12:34 Emilia Płachetko
Realizacja zadania publicznego: „Drogi św. Jakuba w Powiecie Wołomińskim". Termin zgłaszania uwag: 7 dni od dnia publikacji - do dnia 30 czerwca 2022 r. 1.0 23.06.2022 11:38 Emilia Płachetko

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}