Raport za 2023 rok
Zarząd powiatu, co roku, do dnia 31 maja, przedstawia radzie powiatu raport o stanie powiatu.
Raport obejmuje podsumowanie działalności zarządu powiatu w roku poprzednim,
w szczególności realizację polityk, programów i strategii, uchwał rady powiatu i budżetu obywatelskiego.
Rada powiatu rozpatruje raport podczas sesji, na której podejmowana jest uchwała rady
w sprawie udzielenia lub nieudzielenia zarządowi absolutorium. Raport jest rozpatrywany
w pierwszej kolejności. Nad przedstawionym raportem o stanie powiatu przeprowadza
się debatę.
Debata nad Raportem odbędzie 25 czerwca br. podczas IV sesji Rady Powiatu.
W debacie mogą zabierać głos mieszkańcy powiatu. Mieszkaniec, który chciałby zabrać głos składa do Przewodniczącego Rady Powiatu Pruszkowskiego pisemne zgłoszenie, poparte podpisami co najmniej 300 osób.
Wzór zgłoszenia do zabrania głosu w debacie nad raportem o stanie powiatu pruszkowskiego.
Zgłoszenie składa się najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień, na który zwołana została sesja, podczas której ma być przedstawiany raport o stanie powiatu.
Mieszkańcy są dopuszczani do głosu według kolejności otrzymania przez przewodniczącego rady zgłoszenia.
Liczba mieszkańców mogących zabrać głos w debacie wynosi 15.
Materiały
Raport o stanie powiatu 2023BR_38_2024_raport_2023_.pdf 4.86MB