W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Naczelnik Wydziału Obsługi Mieszkańców

Sławomir Rakowiecki

logo

Do zakresu działania Wydziału Obsługi Mieszkańców należy wykonywanie zadań związanych z obsługą mieszkańców, a w szczególności:

  1. rejestracja pojazdów;
  2. wydawanie uprawnień do kierowania pojazdami;
  3. nadzorowanie stacji kontroli pojazdów;
  4. nadzorowanie działalności dotyczącej szkolenia kandydatów na kierowców;
  5. prowadzenie spraw z zakresu transportu drogowego;
  6. prowadzenie spraw z zakresu pojazdów usuniętych z drogi na mocy ustawy prawo o ruchu drogowym;
  7. prowadzenie kancelarii ogólnej starostwa i udzielanie informacji;
  8. prowadzenie spraw społecznych i obywatelskich, tj. paszporty, zaproszenia dla cudziemców oraz sprowadzanie zwłok i prochów z zagranicy;
  9. wydawanie kart wędkarskich;
  10. rejestracja sprzętu pływającego;
  11. prowadzenie biura rzeczy znalezionych.

 

Kontakt:
e-mail: slawomir.rakowiecki@powiat.pruszkow.pl
telefon: 22 738 15 33

{"register":{"columns":[]}}