W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Naczelnik Wydziału Gospodarki Nieruchomościami

Radosław Chechłacz

logo powiatu pruszkowskiego napis powiat pruszkowski nieskończone możliwości i kolorowe dwie litery p

Do zakresu działania Wydziału Gospodarki Nieruchomościami należy w szczególności:

1)    prowadzenie zasobu nieruchomości Powiatu Pruszkowskiego i zasobu nieruchomości Skarbu Państwa;
2)    prowadzenie spraw związanych z pozyskiwaniem nieruchomości do zasobu Powiatu Pruszkowskiego i zasobu Skarbu Państwa;
3)    prowadzenie spraw dotyczących wykonywania praw i obowiązków właściciela nieruchomości Powiatu Pruszkowskiego i Skarbu Państwa;
4)    prowadzenie spraw dotyczących zbywania nieruchomości Powiatu Pruszkowskiego i nieruchomości Skarbu Państwa;
5)    prowadzenie spraw związanych z najmem dzierżawą i użyczeniem;
6)    prowadzenie spraw związanych z przekształceniem prawa użytkowania wieczystego w prawo własności;
7)    gospodarowanie nieruchomościami Powiatu Pruszkowskiego i Skarbu Państwa z wyłączeniem budynków administracji;
8)    prowadzenie spraw związanych z wywłaszczeniem nieruchomości;
9)    prowadzenie spraw związanych ze zwrotem wywłaszczonych nieruchomości z terenu Powiatu Pruszkowskiego oraz z poza terenu Powiatu w przypadku wyznaczenia Starosty Pruszkowskiego przez Wojewodę Mazowieckiego;
10)  prowadzenie spraw związanych z ograniczeniem prawa korzystania z nieruchomości;
11)    prowadzenie spraw odszkodowawczych za grunty zajęte pod drogi publiczne;
12)    prowadzenie spraw odszkodowawczych za grunty przeznaczone pod drogi publiczne;
13)    prowadzenie spraw odszkodowawczych;
14)    prowadzenie spraw związanych ze zbyciem prawa własności na rzecz użytkownika wieczystego;
15)    prowadzenie rejestru użytkowników wieczystych i wysokości opłat;
16)    aktualizowanie opłat z tytułu użytkowania wieczystego;
17)    udzielanie informacji dotyczącej mienia zabużańskiego;
18)    prowadzenie spraw związanych z przekazywaniem nieruchomości w trwały zarząd.

 

Kontakt:
e-mail: radoslaw.chechlacz@powiat.pruszkow.pl
telefon:  22 738 15 75