Naczelnik Wydziału Gospodarki Nieruchomościami
Radosław Chechłacz
Do zakresu działania Wydziału Gospodarki Nieruchomościami należy w szczególności:
1) prowadzenie zasobu nieruchomości Powiatu Pruszkowskiego i zasobu nieruchomości Skarbu Państwa;
2) prowadzenie spraw związanych z pozyskiwaniem nieruchomości do zasobu Powiatu Pruszkowskiego i zasobu Skarbu Państwa;
3) prowadzenie spraw dotyczących wykonywania praw i obowiązków właściciela nieruchomości Powiatu Pruszkowskiego i Skarbu Państwa;
4) prowadzenie spraw dotyczących zbywania nieruchomości Powiatu Pruszkowskiego i nieruchomości Skarbu Państwa;
5) prowadzenie spraw związanych z najmem dzierżawą i użyczeniem;
6) prowadzenie spraw związanych z przekształceniem prawa użytkowania wieczystego w prawo własności;
7) gospodarowanie nieruchomościami Powiatu Pruszkowskiego i Skarbu Państwa z wyłączeniem budynków administracji;
8) prowadzenie spraw związanych z wywłaszczeniem nieruchomości;
9) prowadzenie spraw związanych ze zwrotem wywłaszczonych nieruchomości z terenu Powiatu Pruszkowskiego oraz z poza terenu Powiatu w przypadku wyznaczenia Starosty Pruszkowskiego przez Wojewodę Mazowieckiego;
10) prowadzenie spraw związanych z ograniczeniem prawa korzystania z nieruchomości;
11) prowadzenie spraw odszkodowawczych za grunty zajęte pod drogi publiczne;
12) prowadzenie spraw odszkodowawczych za grunty przeznaczone pod drogi publiczne;
13) prowadzenie spraw odszkodowawczych;
14) prowadzenie spraw związanych ze zbyciem prawa własności na rzecz użytkownika wieczystego;
15) prowadzenie rejestru użytkowników wieczystych i wysokości opłat;
16) aktualizowanie opłat z tytułu użytkowania wieczystego;
17) udzielanie informacji dotyczącej mienia zabużańskiego;
18) prowadzenie spraw związanych z przekazywaniem nieruchomości w trwały zarząd.
Kontakt:
e-mail: radoslaw.chechlacz@powiat.pruszkow.pl
telefon: 22 738 15 75