W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Przebudowa dróg powiatowych powiatu proszowickiego w podziale na trzy części: 1282K , 1279K , 1273K

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
 1.1.) Rola zamawiającego
 Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
 1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych Jakubowice
 1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351570642
 1.5) Adres zamawiającego
 1.5.1.) Ulica: Jakubowice 75
 1.5.2.) Miejscowość: Proszowice
 1.5.3.) Kod pocztowy: 32-100
 1.5.4.) Województwo: małopolskie
 1.5.5.) Kraj: Polska
 1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
 1.5.7.) Numer telefonu: 12 386-20-13
 1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@zdp.proszowice.pl
 1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/powiat-proszowicki/przetargi-zdp
 1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne


 SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
 2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
 Zamówienia publicznego
 2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
 2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: Przebudowa dróg powiatowych powiatu proszowickiego w podziale na trzy części: 1282K , 1279K , 1273K
 2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-52aa09cb-c9b6-11ee-875e-a22221c84ba7
 2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00102318
 2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
 2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-12
 2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
 2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00580183/01/P
 2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
 1.1.1 Przebudowa DP nr 1273K w km 0+000 do km 1+370 w m. Kowala, Jakubowice, Żębocin
 1.1.2 Przebudowa DP 1279K na odcinku I w km 5+686 do km 6+024, na odcinku II w km od 7+057 do km 7+290 w m. Majkowice, Modrzany, Zagaje Książnickie, powiat Proszowicki
 1.1.4 Przebudowa DP 1282K w km 7+480 do km 7+820 w m. Malkowice, Siedliska
 2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
 2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
 2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
 Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

 SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://zdp-proszowice.ezamawiajacy.pl
 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zdp-proszowice.ezamawiajacy.pl
 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W Postępowaniu komunikacja  między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się wyłącznie przy użyciu Platformy. Datą złożenia dokumentu, oświadczenia lub  innego rodzaju informacji stanowiących przedmiot korespondencji (w tym oferty, wyjaśnień, wezwania, uzupełnienia, etc.) jest data ich wysłania za pośrednictwem zakładki „Korespondencja”. System powiadamia Wykonawcę, na adres e-mail podany przez  Wykonawcę przy zakładaniu konta na Platformie, o korespondencji wysłanej przez Zamawiającego do Wykonawcy.
 Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie  zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki  procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje  regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.
Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się wyłącznie przy użyciu Platformy. Datą złożenia dokumentu, oświadczenia lub innego rodzaju informacji stanowiących przedmiot korespondencji (w tym oferty, wyjaśnień, wezwania, uzupełnienia, etc.) jest data ich wysłania za pośrednictwem zakładki „Korespondencja”.
Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej  w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady  Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla  dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach  rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych iprzekazuje się jako załączniki.
W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie  wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
 a. w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i  przekazuje się jako załącznik), lub
 b. jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści  wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych  budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:  polski
 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)  2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie  swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanego dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 
1) administratorem Państwa danych osobowych jest ZDP Jakubowice tel. 12 386 20 13 e-mail: zdp@zdp.proszowice.pl
2) inspektorem ochrony danych osobowych w ZDP Jakubowice jest skarbnik.audyt@onet.pl, tel. 12 265 50 80.
3) lub listownie na adres Zarząd Dróg Powiatowych Proszowice z/s w Jakubowicach, Jakubowice 75, 32-100 Proszowice, umieszczając dopisek „Do Inspektora ochrony danych”;
4) Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia, 
5) odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja niniejszego  postępowania na podstawie art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy,
6) Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia niniejszego postępowania, a jeżeli czas trwania umowy przekroczy 4 lata, okres przechowywania obejmie cały czas trwania umowy,
7) obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w niniejszym postępowaniu,
8) stosowanie do art. 22 RODO, w odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany,
9) posiadają Państwo:  na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących, przy czym w przypadku gdy wykonanie  obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od Państwa wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania lub sprecyzowanie nazwy lub daty  zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych, przy czym skorzystanie z tego prawa nie może  skutkować zmianą wyniku niniejszego postępowania, zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą ani nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz załączników do protokołu na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo to nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania w  celu zapewnienia możliwości korzystania ze środków ochrony prawnej – wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia niniejszego postępowania prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych  osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO,
10) nie przysługuje Państwu:

  • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO
  • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
 4.1.2.) Numer referencyjny: ZDP/02/ZP/2024
 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
 4.1.9.) Liczba części: 3
 4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
 4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
 Część 1
 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
 Część I (Zadanie 1)
 Przebudowa drogi powiatowej 1282K w km od 7+480,00 do km 7+820,00 w miejscowości Malkowice, Siedliska, Powiat
 Proszowicki
 4.2.6.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty
 w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
 45232310-8 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych
 45232210-7 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych
 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty 2024-02-12 Biuletyn Zamówień Publicznych budowlane: Nie
 4.3.) Kryteria oceny ofert:
 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
 Kryterium 1
 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
 4.3.6.) Waga: 60
 Kryterium 2
 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
 4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
 4.3.6.) Waga: 40
 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
 Część 2
 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
 Część II (Zadanie 2)
 Przebudowa drogi powiatowej 1279K na odcinku I – w km od 5+686,00 do km 6+024,00 na odcinku II – w km od 7+0,57,00 do km 7+290,00 w miejscowości Majkowice, Modrzany, Zagaje Książnickie, Powiat Proszowicki
 4.2.6.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty  w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
 45232310-8 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych
 45232210-7 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych
 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty
 budowlane: Nie
 4.3.) Kryteria oceny ofert:
 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
 Kryterium 1
 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
 4.3.6.) Waga: 60
 Kryterium 2
 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
 4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
 4.3.6.) Waga: 40
 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek
 2024-02-12 Biuletyn Zamówień Publicznych kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
 Część 3
 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
 Część III (Zadanie 3)
 Przebudowa drogi powiatowej 1273K w km od 0+000,00 do km 1+370,00 w miejscowości Kowala, Jakubowice, Żębocin, Powiat Proszowicki
 4.2.6.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
 45232310-8 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych
 45232210-7 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych
 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
 4.3.) Kryteria oceny ofert:
 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
 Kryterium 1
 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
 4.3.6.) Waga: 60
 Kryterium 2
 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
 4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
 4.3.6.) Waga: 40
 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie


SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. w każdej części:
 O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca który:
 1) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert należycie wykonał (tj. zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył) co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie dróg o łącznej wartości 1 000 000 zł,
 2) dysponuje osobami, które będą odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi będącymi przedmiotem  zamówienia, posiadającymi uprawnienia budowlane (na równi z uprawnieniami budowlanymi traktuje się decyzję o uznaniu  kwalifikacji zawodowych obywateli państw członkowskich w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o
 samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2023 r. poz. 551) do kierowania robotami  budowlanymi w następujących specjalnościach:
 inżynieryjnej drogowej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych,
 wpisanymi na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego
 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

 SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

 SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
 Zakres zmian zawiera Załącznik 3 (wzór umowy)
 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją  zamówienia: Nie

 SEKCJA VIII – PROCEDURA
 8.1.) Termin składania ofert: 2024-02-27 12:00
 8.2.) Miejsce składania ofert: https://zdp-proszowice.ezamawiajacy.pl
 8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-27 12:30
 8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-03-27
 

Materiały

SWZ
SWZ​_20242.pdf 0.43MB
Załącznik nr 1 - Oferta
ZAL​_1​_(oferta).docx 0.04MB
Załącznik nr 2 - oświadczenie
zalacznik​_​_2.doc 0.06MB
Załącznik nr 2a - oświadczenie
zalacznik​_​_2a.doc 0.06MB
Załącznik nr 2b - oświadczenie
zalacznik​_​_2b.doc 0.05MB
Załącznik nr 2c - oświadczenie
załacznik​_​_2c​_z​_art​_117​_ust​_4​_pzp.docx 0.04MB
Załącznik - Zobowiązanie
Załącznik​_-​_Zobowiązanie.docx 0.04MB
Załącznik A1
Załącznik​_A1-Część​_I​_-​_1282K.zip 20.59MB
Załącznik A2
Załącznik​_A2-Część​_II​_-​_1279K.zip 24.67MB
Załącznik A3
Załącznik​_A3-Cześć​_III​_-​_1273K.zip 46.04MB
Odpowiedzi na pytania, zmiana SWZ
Odpowiedzi-zmiana​_SWZ-​_termin​_-26-02-2024(2).pdf 0.22MB
{"register":{"columns":[]}}