W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Wydział Administracyjno-Gospodarczy

Wydział Administracyjno-Gospodarczy nadzoruje bezpośrednio Starosta.

Do zakresu działania Wydziału Administracyjno-Gospodarczego należy realizacja zadań związanych z logistycznym zabezpieczeniem realizacji zadań przez Komórki organizacyjne Starostwa, a także w zakresie materiałów biurowych i środków czystości pozostałych jednostek organizacyjnych Powiatu Makowskiego, prowadzenie drobnych remontów oraz zapewnienie właściwego utrzymania i użytkowania budynków Starostwa i jednostek organizacyjnych Powiatu Makowskiego, a w szczególności:

1)    w zakresie spraw socjalnych, ewidencji środków trwałych, administracyjnych, bhp, ochrony p.poż., zaopatrzenia, gospodarki materiałowej, utrzymania i użytkowania budynków:

a)    unowocześnianie techniki pracy biurowej,
b)    gospodarowanie pomieszczeniami biurowymi starostwa,
c)    znakowanie sprzętu biurowego,
d)    prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia starostwa,
e)    zabezpieczanie warunków pracy pracowników odpowiadającym przepisom bhp,
f)    realizacja zadań z zakresu ochrony ppoż. i bhp dla pracowników Starostwa,
g)    gospodarowanie odzieżą ochronną, roboczą i sprzętem ochrony osobistej,
h)    prowadzenie dokumentacji paliwowo - transportowej,
i)    rozliczanie eksploatacji pojazdów samochodowych,
j)    załatwianie całokształtu spraw związanych z prenumeratą czasopism i zamawianiem publikacji,
k)    przygotowywanie sali konferencyjnej i jej wyposażenia zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem,
l)    zaopatrzenie w materiały biurowe, sprzęt biurowy, środki czystości itp. na potrzeby Starostwa,
m)    dokonywanie zakupów (środki czystości, materiały biurowe, artykuły spożywcze, itp.) na potrzeby Starostwa,
n)    zabezpieczenie informacji wizualnej dla interesantów (tablice informacyjne, tabliczki przydrzwiowe, identyfikatory, itp.),
o)    zamawianie tablic informacyjnych na budynki starostwa,
p)    prowadzenie spraw związanych z remontami i naprawą budynków Starostwa przy ul. Rynek 1, ul. Mickiewicza 30, w miejscowości Bazar 15 i ul. Duńskiego Czerwonego Krzyża 3, 3a i 3b oraz urządzeń energetycznych, c.o., wod.-kan., centrali telefonicznej, klimatyzacji i sprzętu ppoż.,
q)    sporządzanie protokołów z odczytu liczników zużycia energii cieplnej w budynkach Starostwa Powiatowego przy ul. Rynek 1, ul. Mickiewicza 30 i ul. Duńskiego Czerwonego Krzyża 3, 3a i 3b,
r)    sporządzanie protokołów z odczytu liczników zużycia energii elektrycznej w budynkach Starostwa Powiatowego przy ul. Rynek 1, ul. Mickiewicza 30, ul. Duńskiego Czerwonego Krzyża 3, 3a, 3b i w miejscowości Bazar 15,
s)    sporządzanie protokołów z odczytu liczników zużycia wody w budynkach Starostwa Powiatowego przy ul. Rynek 1, ul. Mickiewicza 30, ul. Duńskiego Czerwonego Krzyża 3, 3a, 3b i w miejscowości Bazar 15,
t)    prowadzenie spraw w zakresie konserwacji i utrzymania w stałej sprawności eksploatacji telefonicznej sieci wewnętrznej oraz centralki abonenckiej SLICAN CCA 2720, SLICAN IPL 256, w budynkach administracyjnych Starostwa Powiatowego przy ul. Rynek1 i ul. Mickiewicza 30 w Makowie Mazowieckim, w tym przygotowywanie projektów umów,
u)    prowadzenie spraw w zakresie konserwacji i remontów bieżących urządzeń grzewczych i wodno-kanalizacyjnych w budynkach Starostwa Powiatowego w Makowie Mazowieckim przy ul. Mickiewicza 30, ul. Rynek 1 i Bazar 15 gm. Szelków oraz ul. Duńskiego Czerwonego Krzyża 3, 3a i 3b, w tym przygotowywanie projektów umów,
v)    prowadzenie spraw w zakresie utrzymania porządku na zewnątrz budynków Starostwa Powiatowego i w pomieszczeniach wspólnie użytkowanych przez najemców w części budynku w m. Bazar 15 (poza Agencją Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa), w tym przygotowywanie projektów umów,
w)    zimowe utrzymanie chodników i ciągów komunikacyjnych przy budynkach Starostwa Powiatowego w Makowie Mazowieckim przy ul. Rynek 1, ul. Duńskiego Czerwonego Krzyża 3, 3a i 3b, ul. Mickiewicza 30 oraz w miejscowości Bazar 15,
x)    zapewnienie ciągłości dostaw c.o., energii elektrycznej i wody do budynków Starostwa Powiatowego przy u. Rynek 1, ul. Mickiewicza 30, ul. Duńskiego Czerwonego Krzyża 3, 3a i 3b oraz w miejscowości Bazar 15, a także odbioru nieczystości z tych budynków, prowadzenie niezbędnej dokumentacji w tym zakresie,
y)    przygotowywanie sprawozdań do GUS i innych instytucji z zakresu realizowanych zadań i prowadzenie odpowiedniej dokumentacji w tym zakresie,
z)    gospodarowanie lokalami biurowymi Starostwa w zakresie wynajmu lokali
w szczególności:
-    przygotowywanie umów najmu lokali biurowych i ich aktualizacja, wystawianie faktur na należności z tytułu najmu lokali biurowych i ich aktualizacja,
-    prowadzenie dokumentacji z zakresu najmu lokali biurowych,
-    przygotowywanie projektów uchwał w sprawie stawek za wynajem.
aa)    przygotowywanie dokumentacji do przeprowadzenia przeglądów stanu technicznego budynków Starostwa Powiatowego przy ul. Rynek 1, ul. Mickiewicza 30, ul. Duńskiego Czerwonego Krzyża 3, 3a, 3b. i w miejscowości Bazar 15,
bb)    zlecanie kontroli technicznych oraz okresowych przeglądów stanu technicznego budynków Starostwa Powiatowego oraz urządzeń stanowiących ich wyposażenie,
cc)    zapewnienie dostaw opału do kotłowni w budynkach Powiatu Makowskiego w miejscowości Bazar 15, Zespołu Szkół w Różanie, Zespołu Szkół Krasnosielcu oraz Domu Pomocy Społecznej w Makowie Mazowieckim,
dd)    przygotowanie umów na dostawę energii cieplnej do budynków Starostwa Powiatowego  w Makowie Mazowieckim przy ul. Rynek 1, ul. Mickiewicza 30, ul. Duńskiego Czerwonego Krzyża 3, 3a i 3b,
ee)    prowadzeniu zakładowej działalności socjalnej, w tym m.in. zabezpieczenie i dokumentowanie posiedzeń komisji socjalnej, realizacja wydatków z funduszu socjalnego zgodnie z przyjętymi uchwałami i regulaminem,
ff)    opracowywanie projektu regulaminu zakładowego funduszu świadczeń socjalnych.

2)    w zakresie obsługi gospodarczej i transportowej:

a)    utrzymywanie porządku i czystości posesji, pomieszczeń biurowych, sanitarnych
i innych oraz mebli i urządzeń biurowych,
b)    bieżąca naprawa i konserwacja wyposażenia pomieszczeń biurowych,
c)    flagowanie budynków administracyjnych Starostwa,
d)    wykonywanie zadań przewozowych osób,
e)    utrzymywanie właściwej estetyki i stanu technicznego samochodów służbowych,
f)    prawidłowe i rzetelne rozliczanie kart drogowych,
g)    utrzymywanie porządku i czystości w garażu,
h)    rozwożenie materiałów urzędowych oraz dokonywanie rozplakatowań.

Szczegółowa struktura Wydziału Administracyjno-Gospodarczego „AG”:

a)    Dyrektor,
b)    wieloosobowe stanowisko pracy ds. administracyjnych, socjalnych, ewidencji środków trwałych i bhp,
c)    wieloosobowe stanowisko pracy ds. zaopatrzenia, gospodarki materiałowej i nieruchomości,
d)    wieloosobowe stanowisko pracy ds. obsługi gospodarczej i transportowej:
- wieloosobowe stanowisko pracy - robotnik,
- wieloosobowe stanowisko pracy - konserwator,
- wieloosobowe stanowisko pracy - kierowca,
- wieloosobowe stanowisko pracy - sprzątaczka.

e)    Referat ds. informatyki

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
10.03.2025 15:11 Mateusz Kozłowski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Mateusz Kozłowski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Wydział Administracyjno-Gospodarczy 2.0 18.03.2025 13:47 Mateusz Kozłowski
Wydział Administracyjno-Gospodarczy 1.0 10.03.2025 15:11 Mateusz Kozłowski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}