W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Wydawanie zezwoleń na posiadanie, hodowanie lub utrzymanie chartów rasowych i ich mieszańców

Wymagane dokumenty:
1. Wniosek winien zawierać:
- imię i nazwisko, adres zamieszkania, opis planowanego zamierzenia.


Opłaty:
Na podstawie ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1044):
- opłata 82 zł.


Miejsce złożenia dokumentów:
Wniosek wraz z załącznikami należy złożyć w sekretariacie Starostwa, pokój nr 20, natomiast po odbiór decyzji należy zgłosić się w pok. Nr 11 (tel. nr 29  7173 681).

Termin załatwienia sprawy:
Nie później niż w ciągu miesiąca, a sprawy szczególnie skomplikowane – nie później niż w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania, zaś w postępowaniu odwoławczym – w ciągu miesiąca od dnia otrzymania odwołania.

Jednostka odpowiedzialna:
Wydział Rolnictwa, Ochrony Środowiska, Promocji i Rozwoju Gospodarczego, pokój nr 11,  tel. 29 7173 681

Tryb odwoławczy:
Od decyzji przysługuje stronom prawo wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Ostrołęce, ul. Gorbatowa 15  za pośrednictwem Starosty Makowskiego, w terminie 14 dni od daty otrzymania.

Ulgi:
Brak.

Podstawa prawna:
Art. 10 ustawy z dnia 13 października 1995 r. Prawo łowieckie (t.j. Dz. U. z 2017r. poz. 1295 ze zm.).

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
26.03.2021 11:49 Piotr Rzęzawa
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Piotr Rzęzawa
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Wydawanie zezwoleń na posiadanie, hodowanie lub utrzymanie chartów rasowych i ich mieszańców 1.0 26.03.2021 11:49 Piotr Rzęzawa

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}