W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Informacja o wyznaczeniu koordynatora do spraw dostępności

Na podstawie art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 r. poz. 1062) oraz art. 34 ust. 1 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2020 r. poz. 920) Starosta Makowski zarządzeniem Nr 2/25 z dnia 3 stycznia 2025 r. wyznaczył koordynatora ds. dostępności w Starostwie Powiatowym w Makowie Mazowieckim.

Funkcję tą, od dnia 3 stycznia 2025 r., pełni Pani Barbara Moszczyńska – główny specjalista w wieloosobowym stanowisku pracy ds. wydawania pozwoleń i przyjmowania zgłoszeń wykonania robót budowlanych w Wydziale Architektury i Budownictwa. 

Do zadań Koordynatora należy w szczególności

1) wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Starostwo Powiatowe w Makowie Mazowieckim, 

2) aktualizacja i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Starostę Makowskiego, zgodnie z minimalnymi wymaganiami służącymi zapewnieniu dostępności określonymi w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, 

3) monitorowanie działalności w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w Starostwie Powiatowym w Makowie Mazowieckim, 

4) przedstawianie Staroście Makowskiemu bieżących informacji o podejmowanych działaniach z zakresu realizowanych zadań, 

5) przygotowywanie dla Starosty Makowskiego raportów o stanie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w Starostwie Powiatowym w Makowie Mazowieckim. 

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
11.03.2025 10:49 Mateusz Kozłowski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Jan Gęsich
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Informacja o wyznaczeniu koordynatora do spraw dostępności 1.0 11.03.2025 10:49 Mateusz Kozłowski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}