Informacja o wyznaczeniu koordynatora do spraw dostępności
Na podstawie art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 r. poz. 1062) oraz art. 34 ust. 1 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2020 r. poz. 920) Starosta Makowski zarządzeniem Nr 2/25 z dnia 3 stycznia 2025 r. wyznaczył koordynatora ds. dostępności w Starostwie Powiatowym w Makowie Mazowieckim.
Funkcję tą, od dnia 3 stycznia 2025 r., pełni Pani Barbara Moszczyńska – główny specjalista w wieloosobowym stanowisku pracy ds. wydawania pozwoleń i przyjmowania zgłoszeń wykonania robót budowlanych w Wydziale Architektury i Budownictwa.
Do zadań Koordynatora należy w szczególności:
1) wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Starostwo Powiatowe w Makowie Mazowieckim,
2) aktualizacja i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Starostę Makowskiego, zgodnie z minimalnymi wymaganiami służącymi zapewnieniu dostępności określonymi w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
3) monitorowanie działalności w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w Starostwie Powiatowym w Makowie Mazowieckim,
4) przedstawianie Staroście Makowskiemu bieżących informacji o podejmowanych działaniach z zakresu realizowanych zadań,
5) przygotowywanie dla Starosty Makowskiego raportów o stanie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w Starostwie Powiatowym w Makowie Mazowieckim.
- Pierwsza publikacja:
- 11.03.2025 10:49 Mateusz Kozłowski
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Jan Gęsich
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Informacja o wyznaczeniu koordynatora do spraw dostępności | 1.0 | 11.03.2025 10:49 Mateusz Kozłowski |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP