Informacja o stanie przyjmowania i załatwiania spraw, kolejności załatwiania lub rozstrzygania.
Zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt 3 lit d i e ustawy z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej udostępnieniu podlega między innymi informacja publiczna o sposobach przyjmowania i załatwiania spraw oraz o stanie przyjmowanych spraw, kolejności ich załatwiania lub rozstrzygania.
1. Pracownicy urzędu załatwiają sprawy według kolejności ich wpływu i stopnia pilności.
2. Informacji o stanie spraw indywidualnych udzielają poszczególni pracownicy merytorycznie odpowiedzialni za ich załatwianie.
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 13.01.2022 07:55 Piotr Tkaczyk
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Piotr Tkaczyk
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Informacja o stanie przyjmowania i załatwiania spraw, kolejności załatwiania lub rozstrzygania. | 1.0 | 13.01.2022 07:55 Piotr Tkaczyk |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP