W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.

Informacja o stanie przyjmowania i załatwiania spraw, kolejności załatwiania lub rozstrzygania.

Zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt 3 lit d i e ustawy z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej udostępnieniu podlega między innymi informacja publiczna o sposobach przyjmowania i załatwiania spraw oraz o stanie przyjmowanych spraw, kolejności ich załatwiania lub rozstrzygania.  

 

1. Pracownicy urzędu załatwiają sprawy według kolejności ich wpływu i stopnia pilności.

2. Informacji o stanie spraw  indywidualnych udzielają poszczególni pracownicy merytorycznie odpowiedzialni za ich załatwianie.

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
13.01.2022 07:55 Piotr Tkaczyk
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Piotr Tkaczyk
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Informacja o stanie przyjmowania i załatwiania spraw, kolejności załatwiania lub rozstrzygania. 1.0 13.01.2022 07:55 Piotr Tkaczyk

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}