W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Kompleksowe Wspomaganie Placówek Oświatowych

W ramach nowego modelu wspomagania oferujemy długofalową współpracę z konkretną placówką oświatową, przy założeniach:

  1. Wspomaganie adresowane jest do placówki jako organizacji, odpowiedzialnej za własny rozwój.
  2. Wsparcie placówki z uwzględnieniem zadań wynikających z polityki oświatowej państwa, jak również pomoc w rozwiązywaniu jej specyficznych problemów w oparciu o diagnozę potrzeb – priorytet potrzeb rozwojowych.
  3. Pomoc w zaplanowaniu, wdrożeniu oraz podsumowaniu działań służących rozwiązaniu zdiagnozowanych problemów.
  4. Wspomaganie blisko placówki, współpraca i samokształcenie z zachowaniem pełnej autonomii placówek.

 

Korzyści dla Twojej szkoły/placówki

  1. Wsparcie organizacyjne i merytoryczne przez Trenera Procesu Wspomagania w procesie kompleksowego wspomagania od diagnozy potrzeb, poprzez formy wsparcia, monitoring i podsumowanie.
  2. Spójność działań rady pedagogicznej i wzrost motywacji do podejmowania rozwiązań na rzecz wzajemnego rozwoju.
  3. Trwałe zmiany jakościowe w wybranym obszarze funkcjonowania szkoły/placówki.
  4. Zwiększenie satysfakcji uczniów i ich rodziców

 

Certyfikowani Trenerzy Procesu Wpomagania:

Renata Czapczyńska

Halina Furmann

Beata Błażewicz-Sip

Barbara Malinowska

Renata Pośpiech

 

{"register":{"columns":[]}}