W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.

Sygnalista

W dniu 25.09.2024 r. weszła w życie ustawa o ochronie sygnalistów. Zgodnie z obowiązującymi przepisami Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Zambrowie wprowadziło procedurę zgłaszania nieprawidłowości.

Sygnalista

Sygnalistą jest zgodnie z zasadą dobrej wiary każda osoba uprawniona do dokonania zgłoszenia powinna zgłosić nieprawidłowość, jeśli istnieją po jej stronie uzasadnione podstawy, by sądzić,
że przekazywane informacje są prawdziwe.

 

Procedura zgłaszania w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Zambrowie:

  • za pomocą dedykowanej skrzynki mailowej – sygnalistapcpr@powiatzambrowski.com
  • poprzez wypełnienie formularza zgłoszenia nieprawidłowości, wzór formularza zgłoszenia stanowi załącznik Nr 1 do niniejszej procedury,
  • osobiście u pełnomocnika ds. naruszeń prawa,
  • telefonicznie pod nr tel. 86 271 15 09,
  • pocztą tradycyjną na adres PCPR w Zambrowie ul. Fabryczna 3, 18-300 Zambrów.

Materiały

Procedura sygnalista
Procedura​_sygnalista.docx 0.03MB
Formularz zgłoszeń
Załącznik​_nr​_1​_Formularz​_zgłoszeń.docx 0.02MB
{"register":{"columns":[]}}