W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.

Tytuł/stanowisko: Terapeuta Zajęciowy

Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej Gminy Kłodzko ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy Terapeuta Zajęciowy w Dziennym Domu „Aktywny Senior+”

Wykształcenie: Średnie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji upłynął: 27-02-2025

Nabór zakończony

Wynik Naboru: Nabór zakończony wyborem kandydatki/kandydata

Lista kandydatów na stanowisko pracy Terapeuta Zajęciowy w Dziennym Domu "Aktywny Senior+" w Ośrodku Pomocy Społecznej Gminy Kłodzko

Informuję, że w wyniku wstępnej analizy dokumentów aplikacyjnych złożonych na w/w stanowisko pracy ustalono, że wymagania formalne, określone w ogłoszeniu, zostały spełnione przez Panią Maję Pisulę, zam. Kłodzko. W związku z powyższym Pania Maja Pisula został wytypowana do następnego etapu rekrutacji - rozmowy kwalifikacyjnej.

Informacja o wynikach naboru na stanowisko: Terapeuta Zajęciowy w Dziennym Domu „Aktywny Senior+” w Ośrodku Pomocy Społecznej Gminy Kłodzko

Informuję, że w wyniku zakończenia procedury naboru na stanowisko Terapeuta Zajęciowy w Dziennym Domu „Aktywny Senior+” w Ośrodku Pomocy Społecznej Gminy Kłodzko została wybrana Pani Maja Pisula zamieszkała w Kłodzku.

Uzasadnienie wyboru:

Kandydatka spełnia kryteria formalne zawarte w ogłoszeniu, posiada odpowiednie kwalifikacje oraz wiedzę związaną ze specyfiką stanowiska, która umożliwi prawidłową realizację zadania na stanowisku proponowanym stanowisku.

Informacje o ofercie

Wymagania niezbędne od kandydatów:

  1. ukończone studia wyższe na kierunku lub w specjalności fizjoterapeuta, terapeuta zajęciowy, instruktor terapii lub ukończoną szkołę policealną (publiczną lub niepubliczną posiadającą prawa szkoły publicznej), z uzyskanym tytułem zawodowym terapeuty zajęciowego albo dyplom potwierdzający zawodowe kwalifikacje, lub wykształcenie min. średnie o kierunku terapeuty medycznego, umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku terapeuty zajęciowego

  2. posiadanie obywatelstwa polskiego,

  3. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,

  4. brak skazania za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,

Wymagania dodatkowe:

  1. umiejętność pracy w zespole,

  2. umiejętność sprawnej organizacji pracy, kreatywność i elastyczność w działaniu,

  3. umiejętność radzenia sobie ze stresem,

  4. zdolności plastyczne, manualne, artystyczne, wokalne, teatralne, gra na instrumentach itp.,

  5. gotowość do sprawowania bezpośredniej opieki i czuwania nad bezpieczeństwem uczestników,

  6. cechy osobowości: komunikatywność, odpowiedzialność, sumienność, cierpliwość, wrażliwość, kreatywność i zaangażowanie.

Zakres obowiązków

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku terapeuty zajęciowego:

  1. prowadzenie indywidualnych i grupowych zajęć wszechstronnie uaktywniających osoby starsze i niepełnosprawne, uwzględniających ich zainteresowania, możliwości i stan zdrowia, z wykorzystaniem różnych metod terapeutycznych jak: arteterapia, zajęcia rekreacyjne, artystyczne, gry i zabawy mające na celu integrację, poprawę sprawności psychofizycznej, rozwijanie orientacji, nawiązanie i podtrzymanie kontaktu z seniorami,

  2. motywowanie uczestników do czynnego udziału w zajęciach, szczególnie uczestników mniej aktywnych i mniej sprawnych,

  3. przygotowywanie z seniorami spotkań okolicznościowych związanych z ważnymi rocznicami, uroczystościami i świętami,

  4. inicjowanie i współdziałanie w organizowaniu imprez okazjonalnych, wycieczek pieszych i wyjazdów itp.

  5. prowadzenie zajęć grupowych dostosowanych do indywidualnych możliwości uczestników,

  6. prowadzenie dziennika pracy,

  7. inicjowanie działań integrujących uczestników i lokalną społeczność,

  8. podejmowanie działań zmierzających do rozwoju różnych form zajęć,

  9. współpraca z pracownikami socjalnymi,

  10. systematyczne prowadzenie dokumentacji Dziennego Domu „Aktywny Senior+”

  11. prace biurowe i administracyjne związane z funkcjonowaniem Dziennego Domu „Aktywny Senior+”

  12. prowadzenie strony internetowej Dziennego Domu „Aktywny Senior+”

  13. prace intendenckie związane z funkcjonowaniem Dziennego Domu „Aktywny Senior+”

  14. ustalanie harmonogramu zajęć (w uzgodnieniu z uczestnikami),

  15. prowadzenie list obecności uczestników,

  16. sporządzanie okresowych sprawozdań z działalności Dziennego Domu „Aktywny Senior+”

  17. organizowanie i ustalanie codziennego transportu do Dziennego Domu „Aktywny Senior+”

  18. organizowanie i ustalanie codziennego zapewnienia posiłków dla uczestników Dziennego Domu „Aktywny Senior+”

  19. obserwacja stanu zdrowia uczestników Dziennego Domu „Aktywny Senior+”, czuwanie nad ich bezpieczeństwem, wsparcie i pomoc w rozwiązywaniu problemów

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: dolnośląskie
Miejsce pracy poza siedzibą Ośrodka Pomocy Społecznej Gminy Kłodzko (na terenie Gminy Kłodzko).

Wymagania

Wymagania niezbędne od kandydatów:

  1. ukończone studia wyższe na kierunku lub w specjalności fizjoterapeuta, terapeuta zajęciowy, instruktor terapii lub ukończoną szkołę policealną (publiczną lub niepubliczną posiadającą prawa szkoły publicznej), z uzyskanym tytułem zawodowym terapeuty zajęciowego albo dyplom potwierdzający zawodowe kwalifikacje, lub wykształcenie min. średnie o kierunku terapeuty medycznego, umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku terapeuty zajęciowego

  2. posiadanie obywatelstwa polskiego,

  3. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,

  4. brak skazania za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,

Wymagania dodatkowe:

  1. umiejętność pracy w zespole,

  2. umiejętność sprawnej organizacji pracy, kreatywność i elastyczność w działaniu,

  3. umiejętność radzenia sobie ze stresem,

  4. zdolności plastyczne, manualne, artystyczne, wokalne, teatralne, gra na instrumentach itp.,

  5. gotowość do sprawowania bezpośredniej opieki i czuwania nad bezpieczeństwem uczestników,

  6. cechy osobowości: komunikatywność, odpowiedzialność, sumienność, cierpliwość, wrażliwość, kreatywność i zaangażowanie.

Wymagane dokumenty

Wymagane dokumenty:

  1. życiorys (CV),

  2. list motywacyjny,

  3. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje,

  4. kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,

  5. podpisane oświadczenie o posiadanym obywatelstwie,

  6. podpisane oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  7. podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych (Klauzula informacyjna Ośrodka Pomocy Społecznej Gminy Kłodzko), stanowiące załącznik do niniejszego ogłoszenia

  8. wypełniony kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie.

Zgodnie z art. 221a kodeksu pracy (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465 z późn. zm.) jeżeli w załączonych dokumentach kandydat zamieści więcej danych osobowych niż określone w kwestionariuszu osobowym, jest zobowiązany do umieszczenia klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów realizacji procesu rekrutacji” oraz własnoręcznego podpisu. Brak w/w klauzuli będzie jednoznaczny z brakiem możliwości przetwarzania tych danych.

Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku

Miejsce pracy poza siedzibą Ośrodka Pomocy Społecznej Gminy Kłodzko (na terenie Gminy Kłodzko). Praca w pełnym wymiarze/praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6 %. (Jeżeli w jednostce wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, jest niższy niż 6%, pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się w gronie osób, spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe), z uwzględnieniem art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych.


 


 

Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia:

Ogłoszenie zamieszczone jest na stronie BIP Ośrodka Pomocy Społecznej Gminy Kłodzko:  https://samorzad.gov.pl/web/ops-gminy-klodzko w zakładce Konkursy na stanowiska, na stronie internetowej OPS Gminy Kłodzko oraz na portalu społecznościowym Facebook.

Metody, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, rozmowa kwalifikacyjna. Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o kolejnych etapach naboru. Do udziału w naborze zachęcamy również osoby z niepełnosprawnością, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz zapoznały się z informacją dotyczącą oferowanych warunków pracy. W tym przypadku kandydat proszony jest o wskazanie szczególnych potrzeb (jeśli takie występują z uwagi na niepełnosprawność), co umożliwi przeprowadzenie procedury rekrutacyjnej w dogodny sposób, np. poprzez przeprowadzenie rozmowy rekrutacyjnej w miejscu dostępnym i w sposób dostępny dla kandydata. Ośrodek Pomocy Społecznej Gminy Kłodzko jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozpatrywane z równą uwagą.

Osoby zainteresowane prosimy o składanie wymaganych dokumentów - osobiście w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej Gminy Kłodzko, ul. Stefana Okrzei 8, sekretariat lub przesłanie ich za pośrednictwem poczty na podany powyżej adres, z dopiskiem na kopercie: „Nabór na stanowisko Terapeuta Zajęciowy w Dziennym Domu Aktywny Senior+” w terminie do dnia 21.02.2025 r. (liczy się data wpływu).

Informacja o wynikach naboru umieszczona będzie w Biuletynie Informacji Publicznej (BIP) oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie w Ośrodka.

Uwaga! Dokumenty aplikacyjne kandydatów nie wyłonionych w naborze, można odebrać osobiście. Dokumenty, które nie zostaną odebrane, po trzech miesiącach od zakończenia naboru podlegają zniszczeniu. W sprawie odbioru ofert należy kontaktować się z pracownikiem ds. kadr telefonicznie (743067214), osobiście lub za pośrednictwem poczty elektronicznej; j.nogaj@ops.gmina.klodzko.pl


 

Informacja o zasadach przetwarzania danych osobowych w trybie art. 13 ust. 1 i 2 (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) stanowi załącznik nr 2 do ogłoszenia. Dodatkowe informacje o naborze pod numerem tel. (74) 3067214 lub osobiście w godzinach pracy Ośrodka.

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

Materiały

Nabór na stanowisko Terapeuta Zajęciowy
Nabór​_terapeuta​_zajęciowy.pdf 2.25MB
Załączniki
Załączniki.pdf 1.20MB
Lista kandydatów Terapeuta zajęciowy
20250225152510187.pdf 0.19MB
Informacja o wynikach naboru - Terapeuta zajęciowy
20250225152519683.pdf 0.23MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
07.02.2025 16:00 Jacek Lechociński
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Krystian Dutkiewicz
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Nabór na stanowisko pracy: Terapeuta Zajęciowy w Dziennym Domu "Aktywny Senior+" 2.0 26.02.2025 16:03 Jacek Lechociński
Nabór na stanowisko pracy: Terapeuta Zajęciowy w Dziennym Domu "Aktywny Senior+" 1.0 07.02.2025 16:00 Jacek Lechociński

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}