Stanowisko ds. Obsługi Rady Miasta
Biuro Rady jest komórką organizacyjną kierowaną bezpośrednio przez Sekretarza. Do zakresu działania Biura Rady należy:
1) obsługa kancelaryjno-biurowa Rady Miasta oraz jej organów,
2) przygotowanie materiałów na Sesje Rady oraz posiedzenia komisji Rady, terminowe przekazywanie tychże materiałów właściwym osobom,
3) opracowywanie protokołów z obrad Rady oraz komisji Rady,
4) prowadzenie rejestru uchwał Rady Miasta,
5) prowadzenie rejestru aktów prawa miejscowego,
6) prowadzenie rejestru wniosków komisji Rady oraz interpelacji i wniosków radnych, a także czuwanie nad terminowym udzielaniem odpowiedzi,
7) przekazywanie uchwał Rady Miasta Wojewodzie, Regionalnej Izbie Obrachunkowej oraz ogłaszanie ich w sposób przyjęty w ich treści,
8) współudział w wykonywaniu zadań, związanych z wyborami bądź referendami,
9) załatwianie innych spraw z zakresu organizacji pracy Rady, powierzonych przez Przewodniczącego Rady Miasta,
10) nadzór nad prawidłową publikacją aktów prawa miejscowego.
Komórka nadrzędna: Wydział Administracyjno-Organizacyjny