W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.

Sekretarz Miasta

Do zadań Sekretarza należy zapewnienie sprawnego funkcjonowania Urzędu, a w szczególności:

  1. opracowywanie projektów zmian Regulaminu,
  2. nadzór nad organizacją pracy w Urzędzie oraz prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem kadr,
  3. koordynacja kontroli zarządczej w Urzędzie,
  4. organizowanie prac związanych z dokonywaniem okresowych ocen pracy pracowników,
  5. organizacja prac związanych ze służbą przygotowawczą pracowników zatrudnionych na stanowiskach urzędniczych,
  6. współpraca z Przewodniczącym Rady Miasta przy przygotowaniu sesji Rady oraz komisjami Rady, a w szczególności:
    • nadzór nad właściwym przygotowaniem materiałów dla radnych,
    • nadzór nad przygotowaniem projektów uchwał,
    • nadzór nad przygotowaniem odpowiedzi na wnioski komisji Rady,
    • nadzór nad przygotowaniem odpowiedzi na interpelacje,
  7. koordynacja prac związanych z opracowywaniem projektów uchwał Rady i zarządzeń Burmistrza,
  8. udział w sesjach Rady Miasta,
  9. przygotowywanie tematyki posiedzeń zespołu doradczego Burmistrza zgodnie z wnioskami kierowników komórek organizacyjnych oraz prowadzenie i zabezpieczenie dokumentacji z posiedzeń,
  10. nadzór nad sporządzaniem sprawozdań z pracy Burmistrza do przedstawienia na sesji Rady,
  11. opracowywanie zakresów czynności dla kierowników referatów,
  12. proponowanie zakresów czynności dla kierowników gminnych jednostek organizacyjnych podporządkowanych Burmistrzowi,
  13. planowanie kosztów utrzymania Urzędu i rozliczanie wydatków poniesionych na ten cel w budżecie gminy,
  14. prowadzenie książki kontroli zewnętrznych Urzędu,
  15. wykonywanie zadań Administratora Bezpieczeństwa Informacji,
  16. nadzór nad przygotowywaniem odpowiedzi na wnioski i skargi obywateli,
  17. pełnienie funkcji rzecznika prasowego Urzędu – gdy Burmistrz nie wyznaczy innej osoby,
  18. zapewnienie prawidłowego stanu technicznego, bezpieczeństwa p-poż., i BHP w budynkach Urzędu,
  19. prowadzenie spraw związanych ze współpracą z innymi jednostkami samorządu terytorialnego
  20. prowadzenie spraw związanych ze współpracą z organizacjami politycznymi i społecznymi
  21. przyjmowanie ustnych oświadczeń woli spadkodawców
  22. potwierdzanie zgodności kopii dokumentu z oryginałem - dla dokumentów, wytworzonych w Urzędzie Miasta Rydułtowy,
  23. nadzór nad udostępnieniem informacji publicznej w Urzędzie,
  24. zapewnienie skutecznego sposobu publikacji prawa miejscowego, obwieszczeń oraz wszelkich informacji o charakterze publicznym na terenie gminy,
  25. koordynacja i organizacja spraw związanych z wyborami, spisami i referendami.
{"register":{"columns":[]}}