W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.

Sekretariat Burmistrza

Do zadań Sekretariatu Burmistrza należą:
1) prowadzenie sekretariatu,
2) sprawowanie nadzoru nad prawidłowym obiegiem pism wewnątrz Urzędu,
3) prowadzenie ewidencji zarządzeń Burmistrza,
4) prowadzenie ewidencji obwieszczeń urzędowych i wykonywanie czynności związanych z ich ogłaszaniem,
5) prowadzenie ewidencji skierowań pracowników Urzędu na szkolenia, kursy, konferencje,
6) rejestrowanie upoważnień, udzielanych pracownikom Urzędu przez Burmistrza,
7)  przekazywanie  poleceń  Burmistrza  do  wykonania  osobom,  bądź  komórkom  organizacyjnym zobowiązanym do ich wykonania,
8) kolportaż prasy.

 

Komórka nadrzędna: Wydział Administracyjno-Organizacyjny

{"register":{"columns":[]}}