W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.

Biuro Organizacyjno-Gospodarcze

Do zadań Biura Organizacyjno-Gospodarczego należą:

  1. w zakresie spraw organizacyjnych:
    • zapewnianie  obsługi  serwisowej  i technicznej  urządzeń  technicznych,  wspomagających  pracę pracowników: telefaks, kserokopiarka itp.,
    • przechowywanie pieczęci urzędowych i kluczy oraz prowadzenie ich ewidencji,
    • zapewnienie obsługi samochodu służbowego,d) wykonywanie zadań związanych z wyborami - stosownie do Kodeksu wyborczego
    • planowanie i realizacja budżetu w części właściwej dla wydziału;
  2. w zakresie spraw gospodarczych:
    • wyposażenie i utrzymanie w należytym stanie pomieszczeń komórek organizacyjnych Urzędu,
    • planowanie i realizacja zaopatrzenia materiałowo-biurowego i technicznego na potrzeby Urzędu,
    • zapewnienie konserwacji wyposażenia biurowego i nadzór nad gospodarką urządzeniami technicznymi,
    • administrowanie budynkiem administracyjnym Urzędu,
    • nadzór nad ochroną budynku i zabezpieczeniem znajdującego się w nim mienia,
    • prowadzenie spraw związanych z prenumeratą prasy,
    • nadzór  nad  utrzymywaniem  czystości  i porządku  w obiektach  administracyjnych  Urzędu  (Urząd  Miasta, Urząd Stanu Cywilnego w części przynależnej USC, Straż Miejska);
  3. w zakresie promocji Miasta:
    • planowanie w budżecie środków na promocję Miasta,
    • redagowanie organu prasowego Urzędu - miesięcznika „Na Ratuszu”,
    • przygotowywanie, zlecanie, gromadzenie i archiwizowanie dokumentacji zdjęciowej dla potrzeb promocji,
    • proponowanie i zlecanie działań z zakresu promocji, a w szczególności:
    • wydawanych przez Miasto wydawnictw promocyjnych,
    • zakupy materiałów reklamowych, mogących stanowić elementy promocji,
    • zlecanie wykonania zatwierdzonych materiałów promocyjnych.
{"register":{"columns":[]}}