W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

XII zwyczajna sesja Rady Miasta Lubawa

Grafika z napisem Sesja Rady Miasta i logo Lubawa jesteś w domu z grupką ludzi. Napisy białe, tło w kolorach odcienie brązu.

XII zwyczajna sesja Rady Miasta Lubawa

31 stycznia 2025 r., godz. 09:00

Lubawskie Centrum Aktywności Społecznej

1. Otwarcie, stwierdzenie prawomocności i przedstawienie porządku obrad.

2. Przyjęcie protokołu z ostatniej sesji.

3. Sprawozdanie z działalności Burmistrza Miasta w okresie między sesjami.

4. Podziękowanie za współpracę dla Komendanta Policji w Lubawie Romana Gancarza.

5. Przyjęcie sprawozdań z wykonania zadań przez Radę i jej Komisje wynikające z planów pracy za rok 2024.

6. Przyjęcie sprawozdania z wysokości średnich wynagrodzeń nauczycieli na poszczególnych
stopniach awansu zawodowego w szkołach prowadzonych przez jednostkę samorządu
terytorialnego.

7. Sprawozdanie z realizacji Programu opieki nad zabytkami Gminy Miejskiej Lubawa za lata 2023 - 2024.  

8. Podjęcie uchwał w sprawach:

a) przyjęcia „Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Miejskiej Lubawa w 2025 r.”,

b) udzielenia pomocy finansowej Samorządowi Województwa Warmińsko - Mazurskiego z przeznaczeniem na realizację zadań związanych z finansowaniem Biura Regionalnego,

c) udzielenia dotacji podmiotowi leczniczemu - Zakładowi Opieki Zdrowotnej - Miejskiemu Ośrodkowi Zdrowia w Lubawie na wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy i rozbudowy budynku Ośrodka  zlokalizowanego przy ul. Rzepnikowskiego 20,

d) zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta Lubawa na lata 2025 - 2039,

e) zmian w budżecie Miasta Lubawa na 2025 rok.

9. Zapytania w sprawach aktualnych problemów Miasta.

10. Odpowiedzi na zapytania.

11. Zamknięcie obrad.

{"register":{"columns":[]}}