-
NIP Gminy: 645-253-83-56
-
Tel. (sekretariat): 032 284-74-00
-
Faks: 032 284-48-52
- E-mail: kancelaria@ugswierklaniec.pl
- Adresy skrytek na platformie ePUAP Urzędu Gminy Świerklaniec:
/6j5uxhu436/domyslna
/6j5uxhu436/SkrytkaESP
- Skrócona nazwa skrzynki PeF: Gmina Świerklaniec
- Numer PEPPOL: 6452538356
Wójt Gminy Świerklaniec
Grzegorz Zadęcki
Zastępca Wójta Gminy Świerklaniec
Adrian Blondzik
Sekretarz Gminy
Sebastian Nowak
Skarbnik Gminy
Ewa Bączkowska
Referat Finansowo - Księgowy
32 284 74 05 - Lidia Huć-Podleszka – kierownik referatu
32 284 74 06 - Barbara Jurek – sprawy związane z księgowaniem czynszu w lokalach komunalnych, rozliczanie podatku VAT, wystawianie faktur oraz not obciążeniowych
32 284 74 07 - Oliwia Dębska – wystawianie faktur oraz not obciążeniowych, rozliczanie podatku VAT
32 284 74 08 - Magdalena Gwóźdź – ewidencja księgowa środków trwałych, realizacja przelewów
32 284 74 10 - Monika Gwóźdź – ewidencja księgowa dochodów
32 284 74 11 - Bernadeta Jon – ewidencja księgowa wydatków
Referat Podatków i Opłat Lokalnych
32 284 74 33 - Beata Kochman - kierownik referatu
32 284 74 30 - Katarzyna Patoń - wymiar podatków
32 284 74 31 - Żaneta Lebek - wymiar podatków – os. fizyczne
32 284 74 30 - Anna Spyra - wymiar podatków – os. fizyczne, księgowanie podatku od nieruchomości i odpady, podatek od środków transportowych
Referat Inwestycji i Zamówień Publicznych
32 284 74 23 - Łukasz Nolewajka - kierownik referatu
32 284 74 22 - Ilona Kapica
32 284 74 21 - Katarzyna Jakoktochce
32 284 74 21 - Marlena Gubała
32 284 74 38 - Barbara Droździel
Referat Gospodarki Komunalnej
32 284 74 25 - Marta Loska - kierownik referatu
32 284 74 24 - Maciej Koźmiński - ekodoradca, ochrona środowiska, usuwanie drzew i krzewów, decyzje środowiskowe, opłaty za korzystanie ze środowiska
32 284 74 26 - Jolanta Danisz - gospodarka lokalowa, wnioski o przyznanie lokalu z mieszkaniowego zasobu gminy oraz sprawy związane z cmentarzem komunalnym
32 284 74 27 - Ewelina Rupik - dodatki mieszkaniowe i energetyczne, oświetlenie uliczne, rowy i melioracje wodne
32 284 74 28 - Daria Lubos - gospodarka odpadami, rejestr działalności regulowanej
32 284 74 29 - Marzena Kiczka - obsługa CEEB, rozliczenia dotyczące odpadów oddawanych do PSZOK
Biuro ds. Infrastruktury Drogowej
32 284 74 36 - Sylwia Waloszek – kierownik biura, bieżące utrzymanie dróg, uzgodnienie infrastruktury technicznej, zjazdów, połączeń z drogą publiczną, uzgodnienie organizacji ruchu, zajęcie pasa drogowego
32 284 74 35 - Dominik Helisz - bieżące utrzymanie dróg, zajęcie pasa drogowego
Referat ds. Kadrowo-Płacowych
32 284 74 20 - Monika Skrzyniarz - p.o. kierownika referatu
32 284 74 19 - Sabina Wilk
Biuro ds. Ochrony Informacji Niejawnych, Zarządzania Kryzysowego i BHP
32 284 74 14 - Stefan Szulc – BHP i PPOŻ
32 284 74 14 - Zbigniew Deperas – zarządzanie kryzysowe, sprawy obronności
Biuro Rady Gminy
32 284 74 15 - Barbara Mateja – kierownik biura
Referat ds. Promocji, Sportu, Turystyki i Rekreacji
32 284 74 45 - Anna Wesołowska – kierownik referatu
32 284 74 66 - Dominik Weber – poddzierżawa gruntu na terenie Zalewem Nakło-Chechło, zezwolenia wjazdu, przetargi, współpraca z organizacjami pozarządowymi
32 284 74 45 - Barbara Sieja – promocja gminy
Samodzielne Stanowisko ds. Współpracy z Mediami i Komunikacji Społecznej
32 284 74 42 - Benedykt Guzy – kontakty z mediami, redaktor naczelny "Informatora Gminy Świerklaniec"
Referat Geodezji, Planowania Przestrzennego, Gospodarki Gruntami i Nieruchomościami
32 284 74 60 - Ludmiła Jaśkiewicz - kierownik referatu
32 284 74 61 - Ilona Gargas - komunalizacja mienia, służebność gruntowa i przesyłu, opłaty adiacenckie
32 284 74 62 - Katarzyna Kąkol - nadanie numeru porządkowego, nazewnictwo ulic, renty planistyczne, sprawy związane z zabytkami na terenie Gminy
32 284 74 63 - Klaudia Baron - podziały, trwały zarząd, użytkowanie wieczyste, dzierżawa terenu, w tym terenu pod reklamę
32 284 74 64 - Marcin Błasiok - prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem budynków użytkowych, sprawy związane z Parkiem w Świerklańcu
32 284 74 65 - Aleksandra Noga - planowanie przestrzenne, zaświadczenia, wypisy i wyrysy z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
32 284 74 67 - Kamila Paczyńska - gospodarka nieruchomościami, zbycie i nabycie nieruchomości, rozgraniczenia nieruchomości, zgody na zajęcie nieruchomości gminnych
32 284 74 67 - Marzena Jeziorska
Referat Organizacyjny i Oświaty
32 284 74 41 - Beata Smuda - kierownik referatu
32 284 74 40 - Beata Sieja-Stasina - sprawy organizacyjne, rejestr instytucji kultury
32 284 74 46 - Katarzyna Gołda - sprawy organizacyjne, oświata, młodociani
32 284 74 00 - Aneta Broll - sekretariat
Pełnomocnik Wójta ds. Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii
32 284 74 45 - Anna Wesłowska
Biuro ds. Informatyki
32 284 74 44 - Adam Szołtysik - kierownik biura, informatyk
32 284 74 47 - Łukasz Glomb - informatyk
Inspektor Ochrony Danych
iod.ugswierklaniec@grupaformat.pl
Koordynator Dostępności
32 284 74 38 - Barbara Droździel