W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.

Samodzielne stanowiska

stanowisko zarządzania kryzysowego, obrony cywilnej i ochrony przeciwpożarowej

Do zadań na tym stanowisku należy m.in.:

  • planowanie działalności w zakresie realizacji zarządzania obroną cywilną;
  • opracowanie planu OC Gminy i planó ewakuacji ludności II i III stopnia;
  • organizacja systemu wykrywania i alarmowania oraz wczesnego ostrzegania ludności;
  • organizacja bazy magazynowej, prowadzenie ewidencji sprzetu i wyposażenie formacji OC oraz realizacja zaopatrzenia w sprzęt i środki OC;
  • prowadzenie szkolenia formacji OC i ludności w zakresie samoobrony;
  • planowanie świadczeń osobistych i rzeczowych na rzecz Sił Zbrojnych, jednostek gospodarczych i własnych potrzeb oraz ich realizacja;
  • opracowanie i aktualizacja Planu Zarzadzania Krysysowego oraz Planu operacyjnego funkcjonowania gminy;
  • współpraca z WKU;
  • współpraca z jednostkami OSP.
pełnomocnik ds. ochrony informacji niejawnych

Do zadań na tym stanowisku należy:

  • zapewnienie ochrony informacji niejawnych w Urzędzie;
  • szkolenie pracowników z zakresu ochrony informacji niejawnych;
  • prowadzenie zwykłych postępowań sprawdzających na polecenie Wójta;
  • prowadzenie ewidencji wydanych poświadczeń bezpieczeństwa.

Urząd Gminy Skórzec współpracuje pod tym względem z TBD MAZOWSZE Sp. z o.o

radca prawny

Do zadań na tym stanowisku należy:

  • opiniowanie pod względem prawnym: projektów aktów prawnych, umów, porozumień, decyzji oraz rozstrzygnięć;
  • sporządzanie opinii prawnych;
  • sporządzanie pozwów i pism procesowych;
  • reprezantacja Gminy przed sądami powszechnymi i administracyjnymi;
  • reprezentacja Gminy przed organami egzekucyjnymi;
  • opracowywanie opinii prawnych związanych z prowadzonymi sprawami sądowymi;
  • udział w sesjach Rady Gminy.

Obsługą prawną w Urzędzie Gminy Skórzec zajmuje się Pani Arleta Grochowska-Wyrębiak.

komendant gminny ochrony przeciwpożarowej

Do zadań na tym stanowisku należy m.in.:

  • koordynowanie funkcjonowania krajowego systemu ratowiczko-gaśniczego na obszarze gminy;
  • współpraca z jednostkami OSP;
  • prowadzenie działalności prewencyjnej na terenie gminy;
  • organizowanie szkoleń ratowników OSP;
  • organizowanie gminnych zawodów sportowo-pożarniczych.
{"register":{"columns":[]}}