W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Stanowisko ds. obsługi Rady Gminy

 Hanna Krzemińska tel.  25 633 277 31 w. 26,
email: h.krzemińska@gminasiedlce.pl

Do podstawowych zadań na stanowisku należy:
1.sprawowanie obsługi kancelaryjno-biurowej Rady i jej Przewodniczącego,
2.
przygotowanie posiedzeń Rady i Komisji Rady oraz zapewnienie właściwego i terminowego przygotowania materiałów na posiedzenia Rady i Komisji Rady,
3.opracowywanie projektów zmian statutu Gminy,
4.obsługa sesji Rady oraz posiedzeń Komisji Rady,
5.sporządzanie protokołów z obrad Rady i posiedzeń Komisji Rady oraz opracowanie sprawozdań z ich działalności,
6.prowadzeniezbioru i rejestru uchwał Rady,
7.przekazywanie do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Mazowieckiego uchwał Rady,
8.przekazanie do realizacji uchwał Rady, wniosków i opinii KomisjiRadyoraz ich przedkładanie organom nadzoru,komórkom organizacyjnymUrzędu i jednostkom organizacyjnym Gminy,
9.udostępnianie obywatelom protokołów i uchwał z posiedzeńRady i protokołów Komisji Rady,
10.prowadzenie rejestru wniosków,skarg,petycji, interpelacji oraz czuwanie nad terminowym ich załatwianiem,
11.prowadzenie spraw oświadczeń majątkowych składanych Przewodniczącemu Rady,
12.prowadzenie ewidencji składów osobowychRady, KomisjiRadyi Klubów Radnych,
13.organizacja wyborów sołtysa i członków rad sołeckich,
14.prowadzenie sprawozdawczości GUS w zakresie wykonywanych zadań

 

{"register":{"columns":[]}}