W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.

Samodzielne stanowiska pracy

Audytor wewnętrzny

Małogorzata Krasowska-  tel. 25 63 277 31 w. 12; 
email.: m.krasowska@gminasiedlce.pl

Do podstawowych zadań Audytora Wewnętrznego należy:

1.przygotowywanie na podstawie analizy ryzyka w porozumieniu z Wójtem planu audytuwewnętrznego na rok następny,
2.przygotowanie programu zadania audytowego,
3.prowadzenie stałych i bieżących akt audytu wewnętrznego,
4.dokonywanie oceny adekwatności, efektywności i skuteczności systemów kontroli, w tymprzestrzegania procedur,
5.dokonywanie oceny przestrzegania zasady celowości i oszczędności w dokonywaniu wydatków,
6.uzyskiwania możliwie najlepszych efektów w ramach posiadanych środków oraz przestrzegania terminów realizacji zadań i zaciągniętych zobowiązań,
7.sporządzanie sprawozdań z audytu wewnętrznego,
8.prowadzenia systematycznej oceny kontroli zarządczej

 

Stanowisko ds. obsługi Rady Gminy

 Hanna Krzemińska tel.  25 633 277 31 w. 26,
email: h.krzemińska@gminasiedlce.pl

Do podstawowych zadań na stanowisku należy:
1.sprawowanie obsługi kancelaryjno-biurowej Rady i jej Przewodniczącego,
2.
przygotowanie posiedzeń Rady i Komisji Rady oraz zapewnienie właściwego i terminowego przygotowania materiałów na posiedzenia Rady i Komisji Rady,
3.opracowywanie projektów zmian statutu Gminy,
4.obsługa sesji Rady oraz posiedzeń Komisji Rady,
5.sporządzanie protokołów z obrad Rady i posiedzeń Komisji Rady oraz opracowanie sprawozdań z ich działalności,
6.prowadzeniezbioru i rejestru uchwał Rady,
7.przekazywanie do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Mazowieckiego uchwał Rady,
8.przekazanie do realizacji uchwał Rady, wniosków i opinii KomisjiRadyoraz ich przedkładanie organom nadzoru,komórkom organizacyjnymUrzędu i jednostkom organizacyjnym Gminy,
9.udostępnianie obywatelom protokołów i uchwał z posiedzeńRady i protokołów Komisji Rady,
10.prowadzenie rejestru wniosków,skarg,petycji, interpelacji oraz czuwanie nad terminowym ich załatwianiem,
11.prowadzenie spraw oświadczeń majątkowych składanych Przewodniczącemu Rady,
12.prowadzenie ewidencji składów osobowychRady, KomisjiRadyi Klubów Radnych,
13.organizacja wyborów sołtysa i członków rad sołeckich,
14.prowadzenie sprawozdawczości GUS w zakresie wykonywanych zadań

 

Stanowisko ds. Zarządzania Kryzysowego, Obrony Cywilnej

Jan Osiej tel. 25 63 277 31 w. 81 email: j.osiej@gminasiedlce.pl

Do podstawowych zadań na stanowisku należy:
1.w zakresie obronności:
1)opracowywanie planów i programów w zakresie wykonywania zadań obronnych i szkolenia obronnego, a także organizowanie szkolenia i prowadzenie dokumentacji szkoleniowej,
2)aktualizacja i uzgadnianie zmian w planie operacyjnym funkcjonowania gminy w warunkach zagrożenia bezpieczeństwa państwa i w czasie wojny i planie przygotowań służby zdrowia na terenie gminy na potrzeby obronne,
3)realizowanie przedsięwzięć z przygotowaniem Stanowiska Kierowania i Stałego Dyżuru Wójta Gminy zapewniającego kierowanie realizacją zadań obronnych w wyższych stanach gotowości obronnej państwa,
4)opracowanie i aktualizacja regulaminu organizacyjnego Urzędu Gminy na czas wojny
5)
prowadzenie spraw związanych z reklamowaniem żołnierzy rezerwy od obowiązku pełnienia czynnej służby wojskowej w razie ogłoszenia mobilizacji i w czasie wojny,
6)współpraca z Wojskową Komendą Uzupełnień przy przygotowaniu i organizacji akcji kurierskiej na terenie Gminy oraz czynności związanych z nakładaniem świadczeń rzeczowych i osobistych,
7)planowanie i organizowanie szkolenia obronnego oraz prowadzenie dokumentacji szkoleniowej,

2.w zakresie zarządzania kryzysowego:
1)realizacja przedsięwzięć związanych z zapewnieniem procesu kierowania działaniami w zakresie monitorowania, analizowania i prognozowania rozwoju zagrożeń, planowania, reagowania i usuwania skutków zagrożeń na terenie gminy,
2)opracowywanie i przygotowanie gminnego planu zarządzania kryzysowego,
3)realizowanie zadań związanych z funkcjonowaniem gminnego zespołu zarządzania kryzysowego,
4)realizacja przedsięwzięć organizacyjnych z zakresu ochrony, funkcjonowania i odtworzeniainfrastruktury krytycznej na wypadek zagrożeń,
5)współdziałanie z sąsiadującymi gminami w zakresie wymiany informacji o zagrożeniu,ostrzeganiu i wzajemnej pomocy,

3.w zakresie obrony cywilnej:
1)opracowanie, aktualizowanie i uzgadnianie planu obrony cywilnej gminy,
2)organizowanie działania na terenie gminy elementów systemu wykrywania i alarmowania,
3)przygotowanie i przedstawianie Wójtowi propozycji dotyczących tworzenia formacji obronycywilnej,
4)planowanie i realizacja zadań związanych z zaopatrywaniem w sprzęt i środki obrony cywilnej, a także nadzór nad zapewnieniem właściwych warunków ich przechowywania, konserwacji i eksploatacji,
5)uczestniczenie w przygotowaniu i organizowaniu ewakuacji ludności wraz z zabezpieczeniempomocy medycznej i podstawowych warunków przetrwania na wypadek powstania masowego zagrożenia,

4.w zakresie spraw niejawnych:
1)pełnienie funkcji Pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych,
2)organizowanie i nadzór nad przedsięwzięciami zapewniającymi ochronę informacji niejawnych w Urzędzie,
3)wykonywanie innych czynności określonych ustawą o ochronie informacji niejawnych,

5.w zakresie współpracy ze służbami i organizacjami:
1)współpraca z Zarządem Oddziału Gminnego ZOSP RP w Siedlcach, udział w planowaniu potrzeb środków finansowych i sprzętu na potrzeby ochotniczych straży pożarnych oraz szkoleń i ćwiczeń,
2)prowadzenie kontroli wydatków środków finansowych (dotacji), zakupów sprzętu i jego eksploatacji w Ochotniczych Strażach Pożarnych,
3)współpraca z jednostką Państwowej Straży Pożarnej w Siedlcach w zakresie gotowości operacyjno-technicznej,

6.prowadzenie działań w zakresie zapobiegania nadzwyczajnym zagrożeniom środowiska,
7.udzielanie zezwoleń i nadzorowanie zbiórek publicznych oraz imprez masowych,
8.korzystanie z dostępu do Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym,
9.prowadzenie sprawozdawczości GUS w zakresie swojej działalności

Stanowisko ds. obsługi prawnej

Do podstawowych zadań na stanowisku należy:
1.obsługa prawna Rady i Urzędu,
2.opiniowanie pod względem prawnym projektów uchwał Rady oraz zarządzeń Wójta,
3.opiniowanie zgodności z prawem przygotowywanych decyzji administracyjnych,
4.opiniowanie projektów umów i porozumień przygotowywanych przez komórki organizacyjne,
5.wydawanie opinii prawnych w sprawach prowadzonych przez Gminę,
6.występowanie jako pełnomocnik lub zastępca procesowy w sprawach prowadzonych przez Gminę,przed sądamii innymi organami orzekającymi.

Stanowisko ds. oświaty i opieki nad dziećmi do lat 3

Ewa Samoborska- tel. 25 63 277 31 w.47, 
email: e.samborska@gminasiedlce.pl

Do podstawowych zadań na w/w stanowisku należy m.in:
1.planowanie sieci szkół publicznych oraz granic ich obwodów,
2.zakładanie, prowadzenie i likwidacja publicznych placówek oświatowych,
3.prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem na terenie gminy niepublicznych szkół i przedszkoli, żłobków prowadzonych przez osoby prawne i fizyczne,
4.organizowanie i koordynowanie prac związanych z przeprowadzaniem konkursów na stanowiska dyrektorów szkół
5.organizowanie i koordynowanie prac związanych z prowadzeniem postepowań egzaminacyjnych w sprawie nadania stopnia awansu zawodowego nauczyciela mianowanego,
6.
realizowanie zadań wynikających z ustawy o systemie informacji oświatowej,
7.prowadzenie spraw związanych z dofinansowaniem pracodawcom kosztów kształcenia młodocianych pracowników.

{"register":{"columns":[]}}