Informacja publiczna
Informacja publiczna udostępniana jest przede wszystkim poprzez publikację w Biuletynie Informacji Publicznej (BIP). Informacja publiczna, która nie została udostępniona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Siedlce jest udostępniana na wniosek, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz.U.2022.902 t.j.)
Udostępnienie informacji publicznej na wniosek następuje, zgodnie z art. 13 u.d.i.p., bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku. Jeżeli informacja publiczna nie może być udostępniona w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku, informacja jest udostępniana w terminie późniejszym, jednak nie dłuższym niż 2 miesiące od dnia złożenia wniosku.
Dostęp do informacji publicznej jest bezpłatny z wyjątkiem sytuacji, gdy w wyniku udostępnienia informacji publicznej na wniosek Urząd ma ponieść dodatkowe koszty związane z koniecznością przekształcenia informacji w formę wskazaną we wniosku. Wówczas Wnioskodawca zobowiązany jest do wniesienia opłaty w wysokości odpowiadającej tym kosztom. W takim przypadku Wnioskodawca w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku, zostanie wezwany do uiszczenia opłaty
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej można przesłać, wybierając jedno z poniższych sposobów:
- na adres: Urząd Gminy Siedlce, ul Asłanowicza 10, 08-110 Siedlce
- złożyć w Kancelarii Urzędu
- przesłać na adres: gmina@gminasiedlce.pl
- za pomocą Elektronicznej Skrzynki Podawczej (ePUAP)
Materiały
Wniosek_o_udostepnienie_informacji_publicznejWniosek_o_udostepnienie_informacji_publicznej_.pdf 0.18MB Klauzula_informacyjna_szczegółowa-Informacja_publiczna
Klauzula_informacyjna_szczegółowa-Informacja_publiczna.pdf 0.44MB
- Pierwsza publikacja:
- 07.11.2024 08:13 Anna Szakowska
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Anna Szakowska
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Informacja publiczna | 1.0 | 07.11.2024 08:13 Anna Szakowska |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP