W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.

Sekretarz

Jolanta Orman

Telefon: (0 41) 373-13-52

Adres e-mail: jolanta.orman@rudamaleniecka.pl

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
11.10.2021 10:40 Mateusz Kuleta
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Mateusz Kuleta
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Jolanta Orman 2.0 05.01.2022 15:16 Mateusz Kuleta
mgr inż. Piotr Piec 1.0 11.10.2021 10:40 Mateusz Kuleta

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

Zadania i uprawnienia

Do zakresu działań i kompetencji Sekretarza należy:

  1. Nadzór nad organizacją pracy w Urzędzie oraz prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem kadr.
  2. Przedkładanie Wójtowi propozycji dotyczących usprawnienia pracy Urzędu.
  3. Organizowanie szkoleń i doskonalenia zawodowego pracowników.
  4. Przyjmowanie ustnych oświadczeń woli spadkodawcy.
  5. Nadzorowanie i udzielanie odpowiedzi na zalecenia pokontrolne.
  6. Czuwanie nad tokiem i terminowością  wykonywania zadań w Urzędzie.
  7. Wykonywanie wspólnie z innymi osobami wchodzącymi w skład kierownictwa Urzędu funkcji kontroli wewnętrznej w Urzędzie.
  8. Zapewnienie wdrażania nowych metod i technik pracy.
  9. Nadzór nad przestrzeganiem instrukcji kancelaryjnej.
  10. Nadzór nad rozpatrywaniem i załatwianiem skarg i wniosków oraz rejestrowanie ich w urzędzie.
  11. Nadzór nad inwentaryzacją wyposażenia Urzędu.
  12. Wykonywanie innych zadań na polecenie lub z upoważnienia Wójta.
  13. Organizacja pracy i nadzór nad pracownikami robót publicznych i interwencyjnych.
  14. Nadzorowanie spraw dotyczących zadań publicznych Gminy, o których mowa w ustawie z dnia 08 marca 1990 r. o samorządzie gminnym a w szczególności spraw określonych art. 7 tej ustawy w tym:
    • gospodarki nieruchomościami,
    • kultury fizycznej, sportu i turystyki w tym terenów rekreacyjnych i urządzeń sportowych,
    • targowisk, zieleni gminnej i zadrzewień,
    • porządku publicznego i bezpieczeństwa obywateli, ochrony przeciwpożarowej i przeciwpowodziowej w tym niezbędnego wyposażenia,
    • utrzymania obiektów i budowli samorządowych oraz obiektów administracyjnych, mieszkaniowego zasobu gminy,
    • promocji gminy oraz współpracy z organizacjami pozarządowymi,
  15. Nadzorowanie spraw BHP i P. poż. w Urzędzie i jej jednostkach organizacyjnych.
  16. Nadzorowanie inwestycji i remontów prowadzonych w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Rudzie Malenieckiej.
  17. Nadzorowanie inwestycji i remontów prowadzonych w placówkach oświatowych na terenie Gminy.
  18. Nadzorowanie zadań z zakresu gospodarki komunalnej Gminy: wodociągów i zaopatrzenia wsi w wodę, wysypisk i gospodarki odpadami stałymi, oczyszczalni ścieków i gospodarki odpadami ciekłymi.
  19. Przeprowadzanie i rozliczanie inwentaryzacji składników majątkowych Gminy.
  20. Wydawanie decyzji administracyjnych wynikających z zastępowania Wójta.
  21. Zastępowanie Wójta we wszystkich sprawach należących do Wójta w razie jego nieobecności lub wskazanych przez Wójta.
  22. Nadzorowanie BIP w Urzędzie.
  23. Zgłaszanie wniosków do projektu budżetu.
  24. Wydawanie decyzji administracyjnych we wszystkich sprawach prowadzonych przez Gminę.
  25. Koordynowanie spraw związanych ze stosowaniem przepisów odnoszących się do zamówień publicznych, w Gminie i jej jednostkach organizacyjnych.
  26. Nadzorowanie i organizowanie prac związanych z przeprowadzaniem ocen kwalifikacyjnych podległych pracowników.
  27. Pełnienie funkcji inspektora ds. ochrony przeciwpożarowej, ponoszenie odpowiedzialności za pierwszą pomoc oraz ewakuację w Urzędzie
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
11.10.2021 10:41 Mateusz Kuleta
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Maria Banasik
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zadania i uprawnienia 1.0 11.10.2021 10:41 Mateusz Kuleta

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

Oświadczenia majątkowe

Materiały

Oświadczenie majątkowe Sekretarza Gminy Pani Jolanty Orman złożone wg stanu na dzień 31 grudnia 2021 r.
JOrman​_-​_Sekretarz​_Gminy.pdf 0.34MB
Oświadczenia majątkowe Sekretarza Gminy - Pani Jolanty Orman– złożone wg stanu na 31 grudnia 2022 r.
Jolanta​_Orman​_Sekretarz​_(1).pdf 0.33MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
19.08.2022 11:43 Mateusz Kuleta
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Marta Cieślik
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Oświadczenia majątkowe 2.0 26.10.2023 14:24 Mateusz Kuleta
Oświadczenia majątkowe 1.0 19.08.2022 11:43 Mateusz Kuleta

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}