Aktualizacja gminnej ewidencji zabytków
W dniach od 12 do 13 listopada 2024 r. na terenie gminy Luzino odbędą się prace inwentaryzacyjne zabytków.
W związku z powyższym, zwracamy się z prośbą do mieszkańców Gminy Luzino o nieutrudnianie prac dokumentacyjnych i w miarę możliwości udostępnienie obiektów zabytkowych na czas prowadzenia badań. Jednocześnie prosimy o przedstawienie propozycji dodania/usunięcia obiektów do/z gminnej ewidencji zabytków w dniach od 05.11.2024 r. do 12.11.2024 r.:
- drogą elektroniczną na adres: zpnos_ij@luzino.eu,
- drogą korespondencyjną na adres: Urząd Gminy Luzino, ul. Ofiar Stutthofu 11, 84-242 Luzino, z dopiskiem „gminna ewidencja zabytków” lub
- bezpośrednio do Urzędu Gminy Luzino, ul. 10 Marca 11, 84-242 Luzino, (sprawą zajmuje się Wydział Zagospodarowania Przestrzennego, Nieruchomości i Ochrony Środowiska – pracownik merytoryczny – inspektor Iwona Jaśkowska.).
Wykaz obiektów znajdujących się w gminnej ewidencji zabytków znajduje się pod adresem:
https://archiwumgminaluzino.mojbip.pl/1024.html
Informacja telefoniczna: 58 678 20 68 wew. 56 lub 53
Więcej informacji w ogłoszeniu stanowiącym załącznik.
Materiały
Ogłoszenie w sprawie aktualizacji gminnej ewidencji zabytków01_ogłoszenie_ewidencja_zabytków.docx 0.03MB