W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Aktualizacja gminnej ewidencji zabytków

W dniach od 12 do 13 listopada 2024 r. na terenie gminy Luzino odbędą się prace inwentaryzacyjne zabytków.

Inwentaryzacja zabytków w listopadzie 2024 r.

W związku z powyższym, zwracamy się z prośbą do mieszkańców Gminy Luzino o nieutrudnianie prac dokumentacyjnych i w miarę możliwości udostępnienie obiektów zabytkowych na czas prowadzenia badań. Jednocześnie prosimy o przedstawienie propozycji dodania/usunięcia obiektów do/z gminnej ewidencji zabytków w dniach od 05.11.2024 r. do 12.11.2024 r.:

-        drogą elektroniczną na adres: zpnos_ij@luzino.eu,

-        drogą korespondencyjną na adres: Urząd Gminy Luzino, ul. Ofiar Stutthofu 11, 84-242 Luzino, z dopiskiem „gminna ewidencja zabytków” lub

-        bezpośrednio do Urzędu Gminy Luzino, ul. 10 Marca 11, 84-242 Luzino, (sprawą zajmuje się Wydział Zagospodarowania Przestrzennego, Nieruchomości i Ochrony Środowiska – pracownik merytoryczny – inspektor Iwona Jaśkowska.).

 Wykaz obiektów znajdujących się w gminnej ewidencji zabytków znajduje się pod adresem:

https://archiwumgminaluzino.mojbip.pl/1024.html

 Informacja telefoniczna: 58 678 20 68 wew. 56 lub 53

 Więcej informacji w ogłoszeniu stanowiącym załącznik.

Materiały

Ogłoszenie w sprawie aktualizacji gminnej ewidencji zabytków
01​_ogłoszenie​_ewidencja​_zabytków.docx 0.03MB
{"register":{"columns":[]}}