W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Gminna aplikacja mobilna - zgłaszanie usterek i awarii

26.06.2025

mInstytucja

mInstytucja

Gmina Krzyż Wielkopolski uruchomiła aplikację mobilną mInstytucja do szybkiego i wygodnego zgłaszania usterek oświetlenia ulicznego oraz problemów z infrastrukturą drogową.

Dzięki aplikacji można w kilka chwil poinformować o:

- niedziałających latarniach ulicznych,

- ubytkach w nawierzchni, dziurach i nierównościach,

- uszkodzonych znakach drogowych,

- innych nieprawidłowościach, które wpływają na bezpieczeństwo i komfort życia mieszkańców.

Aplikacja mInstytucja dostępna jest bezpłatnie na telefony i urządzenia mobilne z systemem Android oraz iOS.

Wystarczy zrobić zdjęcie, opisać problem i wysłać zgłoszenie!

Wersja przeglądarkowa systemu zgłoszeniowego dostępna jest pod adresem:
egmina.krzyz.pl

Dostępne w aplikacji funkcje zależą od wdrożonych funkcjonalności oraz wybranej metodzie logowania.

Wdrożenie aplikacji mobilnej stanowi element konsekwentnej polityki naszej Gminy w zakresie podnoszenia jakości życia mieszkańców oraz efektywnego zarządzania infrastrukturą publiczną.

Wideo

{"register":{"columns":[]}}