Gminna aplikacja mobilna - zgłaszanie usterek i awarii
26.06.2025
Gmina Krzyż Wielkopolski uruchomiła aplikację mobilną mInstytucja do szybkiego i wygodnego zgłaszania usterek oświetlenia ulicznego oraz problemów z infrastrukturą drogową.
Dzięki aplikacji można w kilka chwil poinformować o:
- niedziałających latarniach ulicznych,
- ubytkach w nawierzchni, dziurach i nierównościach,
- uszkodzonych znakach drogowych,
- innych nieprawidłowościach, które wpływają na bezpieczeństwo i komfort życia mieszkańców.
Aplikacja mInstytucja dostępna jest bezpłatnie na telefony i urządzenia mobilne z systemem Android oraz iOS.
Wystarczy zrobić zdjęcie, opisać problem i wysłać zgłoszenie!
Wersja przeglądarkowa systemu zgłoszeniowego dostępna jest pod adresem:
egmina.krzyz.pl
Dostępne w aplikacji funkcje zależą od wdrożonych funkcjonalności oraz wybranej metodzie logowania.
Wdrożenie aplikacji mobilnej stanowi element konsekwentnej polityki naszej Gminy w zakresie podnoszenia jakości życia mieszkańców oraz efektywnego zarządzania infrastrukturą publiczną.