W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

„Szpital Joannitas w Pszczynie, dzień dobry” – do pacjentów poradni szpitala zadzwoni bot

11.04.2024

Od 4 kwietnia do pacjentów Szpitala Joannitas w Pszczynie umówionych na wizytę w poradni lub pracowni zadzwoni voicebot – automatyczny asystent głosowy, by potwierdzić zaplanowaną wizytę.

Niebieska ikona pola tekstowego, obok informacja o nowym sposobie skracania kolejek w szpitalu Joannitas

Zarząd szpitala liczy, że voicebot pomoże znacząco usprawnić procesy komunikacji i obsługi w przyszpitalnej poradni. - Przepadające wizyty, to problem niejednego szpitala – mówi Katarzyna Michalik, prezes zarządu Szpitala Joannitas w Pszczynie. I dodaje: - Niewykorzystane terminy wynikają często z powodu nieobecności pacjentów na umówionych wizytach lekarskich, co utrudnia dostęp do specjalistów, rodzi frustracje innych potrzebujących, a szpital naraża na straty finansowe.

Bot zadzwoni do pacjentów z numeru 699-607-840
- Asystent głosowy, zwany „botem”, to program komputerowy, który porozumiewa się z użytkownikiem głosowo - mówi Tomasz Jany, szef działu IT Szpitala Joannitas w Pszczynie. I dodaje: - System może obsłużyć jednocześnie kilkadziesiąt połączeń, jesteśmy pewni, że wykorzystanie sztucznej inteligencji w rejestracji poradni usprawni proces potwierdzania i przekładania wizyt.

Zadania asystenta głosowego
Bot zadzwoni do pacjenta, by potwierdzić zaplanowaną wizytę. W przypadku kolonoskopii i gastroskopii system przypomni o właściwym przygotowaniu się do tego badania. Dodatkowo w sytuacji, gdy pacjent nie będzie mógł stawić się w danym dniu w poradni bot zostawi w systemie informację, by pracownik rejestracji skontaktował się z nami w celu ponownego ustaleni terminu. Na zakończenie procesu pacjent otrzyma komunikat sms o aktualnym statusie wizyty.

Przypomnienie jeszcze raz.
Dzień przed wizytą w poradni i 7 dni przed badaniem gastroskopii oraz kolonoskopii pacjenci dostaną jeszcze jeden sms, który przypomni im o zaplanowanej wizycie.

Kierunek przyszłości.
Voiceboty cieszą się coraz większą popularnością w wielu branżach, również na rynku medycznym. Pracownicy szpitala wierzą, że nowe rozwiązanie przypadnie do gustu pacjentom, a im samym ułatwi codzienną pracę, a także pomoże w koordynowaniu 9 już funkcjonujących poradni oraz pracowni endoskopii.

W minionym roku pacjentom Szpitala Joannitas w Pszczynie udzielono ponad 20 tys. specjalistycznych porad w ramach świadczeń udzielanych w poradni chirurgii ogólnej, poradni chirurgii urazowo-ortopedycznej, poradni kardiologicznej, poradni neurologicznej, poradni onkologicznej, poradni anestezjologicznej, poradni gruźlicy i chorób płuc, poradni chorób zakaźnych oraz poradni prehabilitacyjnej.

W pracowniach szpitala wykonano prawie 2800 badań endoskopowych.

 

{"register":{"columns":[]}}