W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Zawiadomienie o LXXI Sesji Rady Gminy

12.05.2023

Miniaturka Sesji Rady Gminy

Zawiadamiam, że w dniu 17 maja 2023 r. (środa) o godz. 13:00 odbędzie się Sesja Rady Gminy Jasło w świetlicy Urzędu Gminy ul. Słowackiego 4, z następującym porządkiem obrad:

  1. Otwarcie Sesji, sprawdzenie obecności i stwierdzenie prawomocności obrad.
  2. Przyjęcie protokołu z poprzedniej Sesji nr LXX/2023.
  3. Sprawozdanie Wójta z wykonania uchwał Rady w okresie międzysesyjnym.
  4. Podjęcie uchwały w sprawie uchylenia uchwały Rady Gminy Jasło w sprawie udzielenia pomocy finansowej dla Powiatu Jasielskiego na realizację zadania własnego Powiatu.
  5. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej dla Powiatu Jasielskiego z przeznaczeniem na wykup gruntów pod inwestycję pn.: „Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1871R Jasło – Brzyście – Osobnica w miejscowości Brzyście”.
  6. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej dla Powiatu Jasielskiego z przeznaczeniem na wykup gruntów pod inwestycję pn.: „Budowa nowego odcinka drogi powiatowej Jasło ul. Żniwna - Wolica”.
  7. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej dla Gminy Strzyżów na realizację inwestycji pn.: „Budowa interaktywnego przejścia dla pieszych w ramach przebudowy ul. Witosa prowadzącej do przystanku kolejowego Strzyżów nad Wisłokiem”.
  8. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały w sprawie udzielenia dotacji Ochotniczej Straży Pożarnej w Warzycach.
  9. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wniesienie dopłaty do Gminnego Przedsiębiorstwa Komunalnego w Jaśle Sp. z o.o. z przeznaczeniem na pokrycie straty w działalności gospodarczej spółki za 2022 rok.
  10. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany budżetu Gminy Jasło na rok 2023.
  11. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w wieloletniej prognozie finansowej Gminy Jasło.
  12. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Jasło.
  13. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia Regulaminu określającego wysokość i warunki przyznawania dodatków do wynagrodzenia zasadniczego, szczegółowe warunki obliczania i wypłacania wynagrodzenia za godziny ponadwymiarowe i doraźne zastępstwa dla nauczycieli zatrudnionych w szkołach, dla których organem prowadzącym jest Gmina Jasło.
  14. Podjęcie uchwały w sprawie środków finansowych przeznaczonych na pomoc zdrowotną dla nauczycieli, rodzajów świadczeń przyznawanych w ramach tej pomocy oraz warunków i sposobu ich przyznawania.
  15. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na nieodpłatne nabycie nieruchomości w Brzyściu.
  16. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na nieodpłatne nabycie nieruchomości w Łaskach.
  17. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia oceny zasobów pomocy społecznej w Gminie Jasło za rok 2022. 
  18. Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Opieki nad Zabytkami Gminy Jasło na lata 2020-2023.
  19. Sprawozdanie z realizacji rocznego Programu współpracy Gminy Jasło z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego za 2022 rok. 
  20. Sprawozdanie z działalności Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Jaśle za rok 2022. 
  21. Sprawy różne.
  22. Interpelacje i zapytania radnych.
  23. Odpowiedzi na interpelacje zgłoszone na poprzednich sesjach. 
  24. Wolne wnioski i zapytania.  
  25. Zakończenie.

Józef Dziedzic
Przewodniczący Rady Gminy Jasło

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
12.05.2023 10:06 Jakub Godfryd
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Józef Dziedzic
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zawiadomienie o LXXI Sesji Rady Gminy 1.0 12.05.2023 10:06 Jakub Godfryd

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}