W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Zapytanie ofertowe na dostawę materiałów biurowych w roku 2025

12.12.2024

Zwracamy się z prośbą o przedstawienie oferty na dostawę materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Gminy Jasło w roku 2025, według załączonego wykazu.

Miniaturka zapytanie ofertowe

Prosimy również o określenie poza ceną brutto, sposobu składania zamówień na w/w materiały (telefon, e-mail, faks) i czasu ich realizacji (czasu dostawy od złożenia zamówienia). Oferty prosimy składać do dnia 20.12.2024 w Urzędzie Gminy Jasło, ul. Słowackiego 4, 38-200 Jasło, pokój 310 lub w sekretariacie. Można też przesyłać oferty pocztą elektroniczną na adres gmina@gminajaslo.pl lub informatyk@urzad.gminajaslo.pl . W przypadku zapytań, informacji udziela Piotr Grasela tel. 134436636 lub email: informatyk@urzad.gminajaslo.pl . Jeśli to możliwe prosimy o skorzystanie z dołączonego formularza.

Materiały

Zapytanie ofertowe na dostawę materiałów biurowych w roku 2025
biurowe.pdf 0.94MB
Zapytanie ofertowe na dostawę materiałów biurowych w roku 2025 - załącznik wykaz
Zapytanie​_o​_oferty​_na​_2025​_-​_wykaz.xlsx 0.01MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
12.12.2024 07:26 Piotr Grasela
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Piotr Grasela
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zapytanie ofertowe na dostawę materiałów biurowych w roku 2025 3.0 12.12.2024 08:07 Monika Błasik
Zapytanie ofertowe na dostawę materiałów biurowych w roku 2025 2.0 12.12.2024 08:01 Monika Błasik
Zapytanie ofertowe na dostawę materiałów biurowych w roku 2025 1.0 12.12.2024 07:26 Piotr Grasela

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP