W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Wymeldowanie decyzją administracyjną

Miejsce złożenia dokumentów

Urząd Gminy Jasło
ul. Słowackiego 4
38-200 Jasło  (pokój nr 204, II piętro)
tel. 13 4436649

Kto może wystąpić z wnioskiem zainicjować sprawę

Podmiot dysponujący tytułem prawnym do lokalu.

Opłaty

  • za wydanie decyzji administracyjnej -10 zł (tylko w przypadku wymeldowania lub anulowania zameldowania)
  • za pełnomocnictwo gdy strona działa przez pełnomocnika - 17 zł (oprócz zwolnionych z tego obowiązku wstępnych, zstępnych, powinowatych)

Opłaty można dokonać w kasie w Urzędzie Gminy Jasło lub bezgotówkowo na rachunek bankowy: Urząd Gminy Jasło nr konta 58 1050 1458 1000 0012 0270 5560.

Termin i sposób załatwienia sprawy

Przeprowadzenie postępowania administracyjnego i wydanie decyzji administracyjnej odbywa się zgodnie z terminami określonymi w KPA – zwykle do 2 miesięcy.

Wymagane wnioski i dokumenty

  • podanie (wniosek można uzyskać w siedzibie gminy lub można wydrukować z załącznika poniżej)
  • dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu (oryginał do wglądu) 
  • potwierdzenie wniesienia opłaty skarbowej 
  • potwierdzenie wniesienia opłaty za pełnomocnictwo jeśli strona działa przez pełnomocnika oraz oryginał pełnomocnictwa,

Materiały

Wniosek o wymeldowanie - decyzja administracyjna
wniosek-o-wymeldowanie-decyzja-administracyjna.pdf 0.10MB
Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
szczegolowe-informacje-dotyczace-przetwarzania-danych-osobowych.pdf 0.19MB
{"register":{"columns":[]}}