W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Regulamin utrzymania czystości i porządku

Materiały

Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Jasło
uchwala​_121​_2019.pdf 0.13MB
Zmiana w regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Jasło
uchwala​_131​_2019.pdf 0.10MB
Zmiana w regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Jasło
uchwala​_387​_2021.pdf 0.16MB
Zmiana w regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Jasło
uchwala​_409​_2022.pdf 0.16MB
Zmiana w regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Jasło
uchwala​_561​_2023.pdf 0.16MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
29.09.2022 12:47 Jakub Godfryd
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Beata Jagieła
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Regulamin utrzymania czystości i porządku 4.0 09.02.2024 13:02 Jakub Godfryd
Regulamin utrzymania czystości i porządu 3.0 03.01.2024 09:10 Jakub Godfryd
Regulamin utrzymania czystości i porządu 2.0 29.09.2022 13:04 Jakub Godfryd
Regulamin utrzymania czystości i porządu 1.0 29.09.2022 12:47 Jakub Godfryd

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}