W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Prośba o przedstawienie oferty na dostawę materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Gminy Jasło w roku 2023

09.12.2022

Miniaturka zapytanie ofertowe

Zapytanie ofertowe

Zwracamy się z prośbą o przedstawienie oferty na dostawę materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Gminy Jasło w roku 2023, według załączonego wykazu.

Prosimy również o określenie poza ceną brutto, sposobu składania zamówień na w/w materiały (telefon, e-mail, faks) i czasu ich realizacji (czasu dostawy od złożenia zamówienia). Oferty prosimy składać do dnia 23.12.2022 w Urzędzie Gminy Jasło, ul. Słowackiego 4, 38-200 Jasło, pokój 310 lub w sekretariacie. Można też przesyłać oferty pocztą elektroniczną na adres gmina@gminajaslo.pl lub informatyk@urzad.gminajaslo.pl. W przypadku zapytań, informacji udziela Piotr Grasela tel. 134436636 lub email: informatyk@urzad.gminajaslo.pl. Jeśli to możliwe prosimy o skorzystanie z dołączonego formularza.

Materiały

Zapytanie ofertowe
zapytanie-ofertowe.pdf 0.21MB
Wykaz materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Gminy Jasło
wykaz-materialow-biurowych-na-potrzeby-urzedu-gminy-jaslo.xlsx 0.01MB
{"register":{"columns":[]}}