W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Gmina Jasło sprzedaje węgiel

30.11.2022

Węgiel i pieniądze

Węgiel dla mieszkańców sprzedawany będzie po cenie preferencyjnej  

1850,00 zł brutto
za tonę węgla (niezależnie od rodzaju orzech/groszek/ekogroszek)

Dystrybucję węgla prowadzi firma F.H.U. „JUNA”  Krzysztof Zajdel
Punkt odbioru węgla Jasło ul. Piłsudskiego 41
 

Mieszkańcy, którzy złożyli wnioski na zakup preferencyjny paliwa stałego otrzymają telefoniczną informację o wyniku weryfikacji wniosku wraz z informacją o procedurze odbioru węgla, która przedstawia się następująco:

1. Mieszkaniec udaje się do gminy gdzie otrzymuje fakturę zakupu, zlecenie wydania węgla i telefon kontaktowy do składu węgla w celu ustalenia terminu jego odbioru.

Po fakturę do gminy powinna zgłosić się osoba uprawniona, która złożyła wniosek o zakup węgla. W przypadku odbioru faktury przez inną osobę wymagane jest upoważnienie pisemne (w załączeniu wzór upoważnienia).

2. Mieszkaniec dokonuje zapłaty za węgiel gotówką w kasie lub przelewem na rachunek Gminy Jasło: 

nr 58 1050 1458 1000 0012 0270 5560

z dopiskiem: zapłata za węgiel, imię i nazwisko wnioskodawcy oraz adres nieruchomości 
(w załączeniu wzór dowodu wpłaty)


3. Mieszkaniec udaje się na skład po odbiór węgla z zleceniem wydania węgla i potwierdzeniem dokonania wpłaty.
 

Gmina nie pokrywa kosztów transportu węgla ze składu opału na teren nieruchomości wnioskodawcy.

Materiały

Upoważnienie i dowód wpłaty
upowaznienie-i-dowod-wplaty.pdf 0.15MB
Certyfikat jakości węgla
certyfikat-jakosci-wegla.pdf 0.83MB
{"register":{"columns":[]}}