W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Posiedzenie Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej w Janowcu Wielkopolskim

Posiedzenie Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej w Janowcu Wielkopolskim
2021-02-12 12:50
 

, 

Posiedzenie Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej w Janowcu Wielkopolskim

Zwołuję posiedzenie Komisji  Skarg, Wniosków i Petycji, które odbędzie  się:
    
 12 lutego 2021 r. /piątek/ o godzinie 12.50 w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego w Janowcu Wielkopolskim przy ul. Gnieźnieńskiej 3a
z następującym porządkiem obrad:

1.    Sprawy porządkowe: otwarcie, stwierdzenie obecności, przyjęcie porządku obrad.
2.    Rozpatrzenie petycji z dnia 6 lutego 2021 r.
3.    Zapytania i wolne głosy.
4.    Zakończenie.
                                                                
   
           Przewodniczący Komisji
                                                                                
         /-/ Leszek Rutkowski

 

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
10.02.2021 11:40 Daria Czechowska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Leszek Rutkowski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Posiedzenie Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej w Janowcu Wielkopolskim 1.0 10.02.2021 11:40 Daria Czechowska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}