W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Organizacja Urzędu

W skład Urzędu wchodzą następujące komórki organizacyjne:

Referaty i komórki równorzędne:
1) Referat Organizacyjny i Spraw Obywatelskich - OR
2) Referat Finansowy - F
3) Referat Infrastruktury, Rozwoju, Gospodarki Przestrzennej, Nieruchomości i Ochrony Środowiska - IN                     

Samodzielne stanowiska:
1) Pełnomocnika ds. informacji niejawnych - PIN
2) Radcy prawnego - podległego bezpośrednio Burmistrzowi, -  P
3) Referenta do spraw kultury, kultury fizycznej i sportu - podległego bezpośrednio Zastępcy Burmistrza, - OKS

W Urzędzie tworzy się następujące stanowiska kierownicze:

1. w  Referatach i komórkach równorzędnych:
 1) Kierownika Referatu Organizacyjnego i Spraw Obywatelskich,
 2) Kierownika Referatu Finansowego
 3) Kierownika Referatu Infrastruktury, Rozwoju, Gospodarki Przestrzennej, Nieruchomości i Ochrony Środowiska,
 4) Zastępcy Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego,

2. na samodzielnych stanowiskach:
 1) samodzielne stanowisko radcy prawnego.

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
12.10.2021 08:33 Łukasz Maciejewski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Urząd Miejski w Janowcu Wielkopolskim
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Organizacja Urzędu 1.0 12.10.2021 08:33 Łukasz Maciejewski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}