OGŁOSZENIE BURMISTRZA JANOWCA WIELKOPOLSKIEGO o naborze na wolne stanowisko urzędnicze - referent do spraw gospodarki komunalnej
08.02.2022
OR.2110.2.2022 Janowiec Wielkopolski, 8 lutego 2022 r.
OGŁOSZENIE BURMISTRZA JANOWCA WIELKOPOLSKIEGO o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
I. Nazwa i adres jednostki: Urząd Miejski w Janowcu Wielkopolskim, ul. Gnieźnieńska 3,
88-430 Janowiec Wielkopolski
II. Określenie stanowiska: referent do spraw gospodarki komunalnej
III. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem:
1) wymagania niezbędne:
a) doświadczenie zawodowe: co najmniej dwuletni staż pracy;
b) wykształcenie: minimum średnie;
c) posiadanie obywatelstwa polskiego;
d) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
e) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia
publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
f) nieposzlakowana opinia.
2) wymagania dodatkowe:
a) ogólna wiedza o gminie oraz jej jednostkach organizacyjnych;
b) znajomość i umiejętność stosowania w praktyce przepisów prawa niezbędnych
do wykonywania obowiązków wymienionych w punkcie IV oraz ustawy o samorządzie
gminnym, ustawy o finansach publicznych, ustawy Prawo zamówień publicznych, Kodeks
postępowania administracyjnego;
c) prawo jazdy kategorii B. samochód prywatny z możliwością wykorzystania go do celów
służbowych;
d) biegła znajomość obsługi komputera (pakiet Microsoft Office, poczta elektroniczna, Internet)
oraz podstawowych urządzeń biurowych;
e) obowiązkowość, rzetelność, systematyczność.
IV. Zakres zadań wymaganych na stanowisku:
1) realizacja zadań wynikających z ustawy z dnia 13 września 1996 r. (Dz. U. z 2021 r. poz. 888
z późn.zm.) o utrzymaniu czystości i porządku w gminach - zapewnienie czystości i porządku na
terenie gminy oraz tworzenie warunków niezbędnych do ich utrzymania poprzez planowanie budowy,
utrzymanie i eksploatację instalacji i urządzeń do odzysku lub unieszkodliwienia odpadów
komunalnych, stworzenia systemu gospodarowania odpadami komunalnymi,;
2) prowadzenie ewidencji zbiorników bezodpływowych w celu kontroli częstotliwości ich opróżniania
oraz w celu opracowania planu rozwoju sieci kanalizacyjnej;
3) wykonywanie zadań z ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz.
1376 z późn. zm.);
4) prowadzenie spraw z zakresu oświetlenia ulicznego i infrastruktury drogowej, w szczególności:
a) nadzorowanie eksploatacji i konserwacji urządzeń oświetleniowych.
b) planowanie potrzeb modernizacji lub budowy oświetlenia ulicznego,
5) tworzenie i utrzymywanie terenów zielonych, ustanawianie i utrzymywanie parków komunalnych,
prowadzenie nadzoru nad pracami związanymi z zielenią miejską;
6) sprawowanie opieki nad cmentarzami wojennymi, miejscami pamięci narodowej i grobami
poległych,
7) prowadzenie spraw nazewnictwa ulic i placów oraz nadawania numeracji nieruchomościom;
8) prowadzenie spraw związanych z wycinką drzew i krzewów oraz prowadzenie postępowań
o naliczanie kar za nielegalne usuniecie drzew i krzewów;
9) prowadzenie spraw związanych z zaspokajaniem potrzeb mieszkaniowych wspólnoty
samorządowej oraz zapewnienie lokali socjalnych i lokali zamiennych, a także zaspokajanie potrzeb
mieszkaniowych gospodarstw domowych o niskich dochodach - ustawa z dnia 21 czerwca 2001 r.
o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U.
z 2022 r., poz. 172),
10) wykonywanie wyroków eksmisji oraz przygotowywanie propozycji zmian stawek czynszów
za wynajem lokali, prowadzenie spraw związanych z przygotowywaniem i nadzorowaniem remontów,
budynków i lokali socjalnych;
11) współpraca z Zakładem Usług Miejskich w Janowcu Wielkopolskim w zakresie zaopatrzenia
w wodę i odprowadzenia ścieków na terenie gminy;
12) sprawdzanie opracowanych przez Zakład Usług Miejskich taryf i planów rozwoju i modernizacji
urządzeń pod kątem zgodności z przepisami ustawy;
13) współpraca z instytucjami działającymi w zakresie ochrony środowiska i jednostkami
pomocniczymi gminy w zakresie gospodarki komunalnej;
14) przygotowywanie projektów uchwał Rady Miejskiej i zarządzeń Burmistrza w ramach zadań
Referatu a związanych z zakresem czynności;
15) realizacja zadań określonych w ustawie - Prawo Górnicze i geologiczne;
16) ustalanie lokalizacji targowisk i ich regulaminów;
17) koordynacja prac wykonywanych przez pracowników publicznych i interwencyjnych,
przygotowywanie zakresu robót;
18) przygotowywanie zezwoleń na wykonywanie przewozów na liniach komunikacyjnych na terenie
gminy;
19) nadzorowanie kotłowni urzędu;
20) współpraca ze spółką wodną w zakresie konserwacji cieków i przepustów;
21) koordynacja ze służbami w sezonie zimowym.
V. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
1) zatrudnienie w wymiarze 1 etatu;
2) wykonywanie czynności administracyjno-biurowych, tworzenie dokumentów w formie
elektronicznej i papierowej oraz wykonywanie czynności na terenie gminy;
3) wykonywanie pracy w budynku Urzędu Miejskiego w Janowcu Wielkopolskim pomiędzy
godzinami od 7.30 do 15.30, od poniedziałku do piątku;
4) stanowisko pracy zlokalizowane na parterze budynku, oświetlone światłem dziennym w stopniu
zgodnym z obowiązującymi przepisami i oświetleniem elektrycznym jarzeniowym;
5) pomieszczenie wyposażone jest w typowe urządzenia biurowe, tj. zestaw mebli wraz z telefonem
oraz zestawem komputerowym z drukarką;
6) w budynku brak toalety dla osób niepełnosprawnych;
7) ciągi komunikacyjne częściowo dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, brak windy;
8) wynagrodzenie ustalane zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021
r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1960) oraz
Regulaminem wynagradzania pracowników Urzędu Miejskiego w Janowcu Wielkopolskim;
9) praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
10) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych - w miesiącu poprzedzającym datę
upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce,
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób
niepełnosprawnych wynosił mniej niż 6 %.
VI. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny z wnioskiem o zatrudnienie (podpisany przez kandydata),
2) kwestionariusz osobowy - według wzoru załączonego do ogłoszenia lub dostępnego
w Referacie Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich Urzędu Miejskiego w Janowcu
Wielkopolskim,
3) CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy
zawodowej,
4) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa
ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe (wybrany kandydat
zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności wydanego przez Krajowy
Rejestr Kamy),
5) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw
publicznych,
6) kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy, a w przypadku ich braku oświadczenie
o okresie pozostawania w stosunku pracy (ewentualnie zaświadczenie),
7) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje,
8) oświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy
na określonym stanowisku.
W przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia do wglądu pracodawcy
oryginały dokumentów.
VII. Miejsce i termin złożenia dokumentów:
Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć osobiście lub przesłać na adres
Urzędu Miejskiego w Janowcu Wielkopolskim, ul. Gnieźnieńska 3, 88-430 Janowiec Wielkopolski,
w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
„Nabór na wolne stanowisko urzędnicze” do dnia 18 lutego 2022 r. do godz. 15:30 - o zachowaniu
terminu decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miejskiego w Janowcu Wielkopolskim niekompletne lub po wyżej
określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Prosimy o podanie kontaktowego numeru telefonicznego i adresu email celem zawiadomienia
o spełnieniu wymogów formalnych określonych w niniejszym ogłoszeniu oraz przekazaniu informacji
o terminie spotkania i rozmowy kwalifikacyjnej (w tym testu ze znajomości zagadnień na stanowisku
urzędniczym) z kandydatami spełniającymi wymogi formalne.
Wymagany dokument - podpisany list motywacyjny powinien być opatrzony klauzula:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych
do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE(RODO) oraz ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych
osobowych (Dz. U. z 201 r., poz. 1781)".
Kandydaci spełniający wymogi formalne określone w niniejszym ogłoszeniu zostaną telefonicznie
powiadomieniu o terminie spotkania i rozmowy kwalifikacyjnej (w tym test ze znajomości zagadnień
na stanowisku urzędniczym).
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP Urzędu Miejskiego
w Janowcu Wielkopolskim (https://samorzad.gov.pl/web/gmina-janowiec-wielkopolski)
oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Janowcu Wielkopolskim przy ul. Gnieźnieńskiej 3.
Uwaga:
W toku naboru komisja wyłania nie więcej niż 5 najlepszych kandydatów spełniających wymagania
niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe, których przedstawia
kierownikowi urzędu celem zatrudnienia.
Z kandydatem wyłonionym w drodze naboru zostanie zawarta umowa o pracę na czas określony
(6 miesięcy), z możliwością zawarcia w przyszłości umowy na czas nieokreślony.
Materiały
Ogłoszenie o naborze OR.2110.2.2022OR211022022.pdf 0.65MB Kwestionariusz osobowy
Kwestionariusz_osobowy.pdf 0.31MB
- Pierwsza publikacja:
- 08.02.2022 11:39 Łukasz Maciejewski
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Burmistrz Janowca Wielkopolskiego
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
OGŁOSZENIE BURMISTRZA JANOWCA WIELKOPOLSKIEGO o naborze na wolne stanowisko urzędnicze - referent do spraw gospodarki komunalnej | 3.0 | 09.02.2022 09:38 Łukasz Maciejewski |
OGŁOSZENIE BURMISTRZA JANOWCA WIELKOPOLSKIEGO o naborze na wolne stanowisko urzędnicze - referent do spraw gospodarki komunalnej | 2.0 | 08.02.2022 11:40 Łukasz Maciejewski |
OGŁOSZENIE BURMISTRZA JANOWCA WIELKOPOLSKIEGO o naborze na wolne stanowisko urzędnicze - referent do spraw gospodarki komunalnej | 1.0 | 08.02.2022 11:39 Łukasz Maciejewski |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP