W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Koordynator - Zespół ds. dostępności

Zespół do spraw dostępności w Urzędzie Miejskim w Janowcu Wielkopolskim:


Adama Grzeczk - inspektor ds. inwestycji i planowania przestrzennego
e-mail: a.grzeczka@um-janowiecwlkp.pl
Tel: 52 3023034  


Michał Szczepanek - inspektor ds. informatycznych 
e-mail: admin@um-janowiecwlkp.pl
Tel: 52 3023034  

Materiały

Zarządzenie Nr 90/2020 w sprawie wyznaczenia osób pełniących funkcję koordynatora do spraw dostępności.
Zarzadzenie​_nr​_902020.pdf 0.43MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
26.02.2021 09:07 Michał Szczepanek
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Burmistrz Janowca Wielkopolskiego
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Koordynator - Zespół ds. dostępności 4.0 26.02.2021 09:31 Michał Szczepanek
Koordynator - Zespół ds. dostępności 3.0 26.02.2021 09:28 Michał Szczepanek
Koordynator - Zespół ds. dostępności 2.0 26.02.2021 09:27 Michał Szczepanek
Koordynator - Zespół ds. dostępności 1.0 26.02.2021 09:07 Michał Szczepanek

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}