W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

DYŻUR MIEJSKIEJ KOMISJI WYBORCZEJ

INFORMACJA O SKŁADZIE, SIEDZIBIE I PEŁNIONYCH DYŻURACH MIEJSKIEJ KOMISJI WYBORCZEJ W JANOWCU WIELKOPOLSKIM W WYBORACH UZUPEŁNIAJĄCYCH DO RADY MIEJSKIEJ W JANOWCU WIELKOPOLSKIM, zarządzonych na dzień 21 marca 2021 r.

1. Siedziba: Urząd Miejski w Janowcu Wielkopolski, ul. Gnieźnieńska 3, pok. nr 17

2. Skład Miejskiej Komisji Wyborczej w Janowcu Wielkopolskim:

Przewodnicząca Miejskiej Komisji Wyborczej – Zofia Alina Naliwajska

Zastępca Przewodniczącej Miejskiej Komisji Wyborczej – Maryla Danuta Kuchcińska

Członkowie:

  1. Agnieszka Edyta Chircu
  2. Dominika Magdalena Czaplewska
  3. Emilia Maria Hamzik
  4. Katarzyna Halina Kapczyńska
  5. Maria Teresa Popiołek
  6. Joanna Maria Rymer
  7. Róża Zygaj
     

3. Harmonogram dyżurów Miejskiej Komisji Wyborczej w Janowcu Wielkopolskim, w celu przyjmowania zgłoszeń list kandydatów na radnych do Rady Miejskiej w Janowcu Wielkopolskim w wyborach uzupełniających, zarządzonych na dzień 21 marca 2021 r.:

11 lutego (czwartek)  godz.  1430 – 1530

12 lutego (piątek)  godz. 0800 - 1000

15 lutego (poniedziałek) godz. 1400 - 1530 oraz godz. 2200 - 2400.

 

Przewodnicząca Miejskiej Komisji Wyborczej w Janowcu Wielkopolski

/-/ Zofia Alina Naliwajska

 

Materiały

Informacja o składzie i dyżurach MKW
informacja​_o​_składzie​_i​_dyżurach​_MKW​_10022021.pdf 0.77MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
10.02.2021 14:51 Michał Szczepanek
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Przewodnicząca MKW
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
DYŻUR MIEJSKIEJ KOMISJI WYBORCZEJ 1.0 10.02.2021 14:51 Michał Szczepanek

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}