W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

„CYFROWA GMINA – WSPARCIE DZIECI I WNUKÓW BYŁYCH PRACOWNIKÓW PGR W ROZWOJU CYFROWYM – GRANTY PPGR”

Informacja Burmistrza Janowca Wielkopolskiego

Osoby, które nie załączyły dokumentów potwierdzających fakt zatrudnienia członka rodziny w PPGR, a posiadają takie dokumenty, są proszone o dostarczenie ich do Urzędu Miejskiego w Janowcu Wielkopolskim (pokój nr 14) do 8 grudnia 2021 r. (do godziny 15:30) celem uzupełnienia dokumentacji grantowej. 🔔

👇 Rodzaj dokumentu: 👇

- świadectwo pracy

- umowa

- zaświadczenie z ZUS

- zaświadczenie z KOWR

- legitymacja ubezpieczeniowa z przystawioną pieczątką PGR

- dowód osobisty z przystawioną pieczątką PGR

- inny dokument wystawiony przez instytucje organów publicznych

{"register":{"columns":[]}}