Uwaga mieszkańcy Gminy Chodzież
Zarząd Powiatu Chodzieskiego podjął uchwałę nr 541/2023 z dnia 31.05.2023 roku w sprawie określania zasad realizacji przedsięwzięcia pn. „Realizacja programu usuwania azbestu na terenie powiatu chodzieskiego”. Wnioski o usuniecie i demontaż wyrobów zawierających azbest mogą w Starostwie składać również mieszkańcy naszej Gminy
W załączeniu regulamin wraz z załącznikami do regulaminu, tj.:
- nr 1 Wniosek o udział w programie likwidacji wyrobów zawierających azbest,
- nr 2 Wzór formularza informacji przedstawianych przez wnioskodawcę w odniesieniu do pomocy de minimis w rolnictwie,
- nr 3 Oświadczenie o pomocy de minimis w rolnictwie,
- nr 4 Poświadczenie gminy o ujęciu obiektu budowlanego w rejestrze wyrobów zawierających azbest,
Nabór wniosków potrwa do 30 czerwca 2023 roku.
Wnioski będą do pobrania także w Urzędzie Gminy w Chodzieży pok. nr 8
Materiały
RegulaminRegulamin.pdf 0.25MB Oświadczenie de minimis
Oświadczenie_de_minimis_zał3.pdf 0.22MB Pomoc de minimis
Pomoc_de_minimis_zał2.pdf 0.21MB Uchwała zarządu
Uchwała_zarządu541-2023_31052023.pdf 0.95MB Wniosek zał.1
Wniosek_zał1.pdf 0.21MB Poświadczenie Gminy zał.4
Poświadczenie_Gminy_zał4.pdf 0.20MB