W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Klauzula informacyjna

W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych "RODO"), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych.:

  1. Administratorem podanych danych osobowych jest Urząd Gminy Chodzież, reprezentowany przez Wójta Gminy Chodzież, z siedzibą ul. Notecka 28, 64-800 Chodzież, email: sekretariat@gminachodziez.pl; Tel. 672821608 .
  2. Inspektorem ochrony danych w Urzędzie Gminy Chodzież jest Pan Bartosz Pawelczyk; kontakt email: inspektor@rodo-krp.pl ;
  3. Zbieranie danych osobowych przez Administratora Danych Osobowych (ADO) jest niezbędne do wypełnienia następujących celów:
  • wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art.6 ust. 1 lit. c),
  • do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi (art. 6 ust. 1 lit.e).
  • w pozostałych przypadkach Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są wyłącznie na podstawie wcześniej udzielonej zgody w zakresie i celu określonym w treści zgody.

   4. Dane osobowe udostępniane mogą być innym podmiotom w następujących przypadkach:

  • z uwzględnieniem przepisów prawa,
  • w sytuacjach, gdy jest ono niezbędne do realizacji prawnie uzasadnionych celów administratora,
  • za wyraźną zgodą podmiotu, którego dane dotyczą.
   5. Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.
   6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z
       dnia 18 stycznia 2011r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji
       w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych(Dz.U. z 2011r. nr 14 poz. 67) oraz w
       oparciu o zapisy umowy wymienionej w pkt. 3 .
   7. Każdej osobie przysługuje prawo do :
  • dostępu do treści swoich danych osobowych
  • ich sprostowania, usunięcia oraz ograniczenia ich przetwarzania,
  • przenoszenia danych,
  • wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych,
  • cofnięcia zgody dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem(jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody).

   8. Każdy ma prawo wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych kiedy uzna, iż przetwarzanie danych

       osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia RODO

   9. Podanie danych jest:

  • obowiązkowe i wynika z przepisów prawa,
  • dobrowolne ale niezbędne do realizacji celu.

  10. Pani/Pana dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.

                                                                                         

                                                                                            Administrator Danych Osobowych

                                                                                                         /-/ Kamila Szejner

 

{"register":{"columns":[]}}