Ustalenie numeru porządkowego nieruchomości
1. Odpowiedzialna/y za usługę: | Sebastian Nowak |
2. Numer telefonu: | 0 67 282 16 08 wew. 17 |
3. e-mail: | snowak@gminachodziez.pl |
4. Godziny urzędowania: | od poniedziałku do piątku w godzinach od 700 do 1500 |
5. Kasa Urzędu czynna: | od poniedziałku do piątku w godzinach od 700 do 1400 |
INFORMACJA O SPRAWIE:
NAZWA USŁUGI |
USTALENIE NUMERU PORZĄDKOWEGO NIERUCHOMOŚCI |
---|---|
PROCEDURY ZAŁATWIENIA SPRAWY |
Niezbędne dokumenty:
1. Władający nieruchomością powinien złożyć wniosek zawierający jego imię i nazwisko, dokładne położenie nieruchomości (nazwa ulicy, numer działki, obręb i arkusz mapy), rodzaj budynku (mieszkalny, usługowy, użytkowy) oraz fakultatywnie numer telefonu/e-mail w przypadku osobistego odbioru informacji o nadaniu numeru.
2. Załączniki: - mapa lub szkic z lokalizacją budynku gdy wniosek dotyczy więcej niż jednego budynku lub sytuacja w terenie nie wskazuje jednoznacznie, któremu budynkowi ma być nadany adres, np. kopia projektu z naniesionym budynkiem i oznaczonymi wejściami wskazującymi ilość niezbędnych oznaczeń porządkowych dla danej nieruchomości w docelowym kształcie. |
CZAS OCZEKIWANIA NA ZAŁATWIENIE |
Zgodnie z KPA - bez zbędnej zwłoki (nie później niż w ciągu miesiąca) |
SPOSÓB ZAŁATWIENIA |
Informacja o ustaleniu numeru porządkowego nieruchomości |
OPŁATY SKARBOWE |
Brak - nadanie numeru 17zł- za wydanie zaświadczenia konto nr 62 8945 0002 0026 0547 2000 0040 |
TRYB ODWOŁAWCZY | BRAK |
PODSTAWA PRAWNA |
Na podstawie ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1151) i ustawy z dnia 4 marca 2010 r. o infrastrukturze informacji przestrzennej (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 214),
|
Materiały
Wnioseknumer_nieruch.pdf 0.08MB Wniosek doc
Wniosek_onumer_porzadk.doc 0.02MB