Udzielenie informacji o środowisku
1. Odpowiedzialna/y za usługę: | Lucyna Ewert |
2. Numer telefonu: | 67 282 16 08 wew. 32 |
3. e-mail: | l.ewert@gminachodziez.pl |
4. Godziny urzędowania: | od poniedziałku do piątku w godzinach od 700 do 1500 |
5. Kasa Urzędu czynna: | od poniedziałku do piątku w godzinach od 700 do 1400 |
INFORMACJA O SPRAWIE:
NAZWA USŁUGI |
UDZIELENIE INFORMACJI O ŚRODOWISKU |
---|---|
PROCEDURY ZAŁATWIENIA SPRAWY |
Wniosek odręczny |
CZAS OCZEKIWANIA NA ZAŁATWIENIE |
Zgodnie z ustawą Prawo Ochrony Środowiska - do 1 miesiąca |
OPŁATY SKARBOWE |
Wysokość i sposób uiszczenia opłat za wyszukanie informacji, robienie kopii, przesyłanie dokumentów zawarte jest w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 12 listopada 2010 r. Dz. U. z 2010 r. Nr 215 poz. 435 Wyszukiwanie i przeglądanie w siedzibie Urzędu Gminy, informacji zawartych w publicznie dostępnym wykazie zawierającym informacje o środowisku i jego ochronie jest bezpłatne |
TRYB ODWOŁAWCZY |
Na odmowę udzielenia informacji przysługuje odwołanie do samorządowego Kolegium Odwoławczego w Pile za pośrednictwem Wójta Gminy Chodzież w terminie 14 dni od daty otrzymania decyzji administracyjnej |
PODSTAWA PRAWNA |
1. Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U. Nr 62 poz. 625 z 2001 r. ze zmianami) 2. Ustawa Kodeks Postępowania Administracyjnego (tekst jednolity Dz.U. Z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 ze zmianami) |
DRUKI DO POBRANIA |
|
UWAGI |
Udostępnieniu podlegają wszystkie dokumenty, o których mowa w art. 21 ustawy z dnia ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2020 r. poz. 283) |