Komunikat COVID
24.01.2022
Drodzy Mieszkańcy Gminy Chodzież, w związku ze wzrostem zachorowań oraz zaleceniami Ministra Zdrowia, w celu zminimalizowania ryzyka rozprzestrzeniania się wirusa COVID-19 przypominamy, że każdy, kto ma do załatwienia sprawę w Urzędzie Gminy Chodzież może zrobić to za pośrednictwem Internetu lub telefonicznie w godzinach pracy Urzędu.
Mieszkańców zapraszamy do Urzędu wyłącznie w sprawach odbioru dowodu osobistego, spraw związanych z meldunkami oraz potwierdzenia profilu zaufanego, których nie można załatwić elektronicznie.
Zachęcamy do korzystania z naszej platformy komunikacyjnej, która znajduje się pod adresem:
Do Państwa dyspozycji pozostaje:
- kontakt telefoniczny pod numerami telefonów:
- sekretariat - 067 2821608 wew. 11
- ewidencja ludności - 067 2821608 wew. 31
- planowanie przestrzenne - 067 2821608 wew. 37
- gospodarka gruntami - 067 2821608 wew. 24
- podatki - 067 2821608 wew. 28
- ochrona środowiska - 067 2821608 wew. 32
- drogi - 067 2821608 wew. 17
- windykacja i VAT - 067 2821608 wew. 25
W związku z terminem płatności rat podatków oraz opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi, informujemy, że wszelkich płatności można dokonywać przelewem na wskazane niżej konta
Podatki: 62 8945 0002 0026 0547 2000 0040
Śmieci: 73 8945 0002 0026 0547 2000 0230