W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Granty PPGR Gmina Chodzież

Granty PPGR

Szanowni Mieszkańcy

Informujemy, że Gmina Chodzież zakończyła realizację projektu w ramach Konkursu Grantowego Cyfrowa Gmina - wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym - „Granty PPGR".

W pierwszej połowie sierpnia pozytywnie zweryfikowani Wnioskodawcy, którzy
złożyli wnioski otrzymali wsparcie w formie komputera przenośnego - laptopa
lub tabletu.

Pragniemy przypomnieć, że Gmina Chodzież jest zobowiązana do
utrzymania efektów projektu przez okres 2 lat od jego zakończenia
a także do monitorowania utrzymania tych efektów.

Oznacza to, że w tym czasie osoby, które otrzymały sprzęt nie mogą go zbyć
a gmina będzie kontrolować jego posiadanie i wykorzystywanie zgodnie
z celami programu.

Zgodnie z zawartymi umowami osoby, które otrzymały sprzęt komputerowy
są zobowiązane do złożenia oświadczenia potwierdzającego posiadanie
odebranego sprzętu .

Termin składania oświadczeń to:

1-30.06.2023 r.

i
1-30.06. 2024 r.

- oświadczenia stanowią załączniki do podpisanych umów

Prosimy aby pamiętać o obowiązku składania oświadczeń w podanych wyżej
terminach. Będziemy Państwu przypominać o nich na naszej stronie.

Prosimy śledzić informacje nt. programu Granty PPGR
na
www.gminachodziez.pl.

Zdjęcia (3)

{"register":{"columns":[]}}