Granty PPGR Gmina Chodzież
Szanowni Mieszkańcy
Informujemy, że Gmina Chodzież zakończyła realizację projektu w ramach Konkursu Grantowego Cyfrowa Gmina - wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym - „Granty PPGR".
W pierwszej połowie sierpnia pozytywnie zweryfikowani Wnioskodawcy, którzy
złożyli wnioski otrzymali wsparcie w formie komputera przenośnego - laptopa
lub tabletu.
Pragniemy przypomnieć, że Gmina Chodzież jest zobowiązana do
utrzymania efektów projektu przez okres 2 lat od jego zakończenia
a także do monitorowania utrzymania tych efektów.
Oznacza to, że w tym czasie osoby, które otrzymały sprzęt nie mogą go zbyć
a gmina będzie kontrolować jego posiadanie i wykorzystywanie zgodnie
z celami programu.
Zgodnie z zawartymi umowami osoby, które otrzymały sprzęt komputerowy
są zobowiązane do złożenia oświadczenia potwierdzającego posiadanie
odebranego sprzętu .
Termin składania oświadczeń to:
1-30.06.2023 r.
i
1-30.06. 2024 r.
- oświadczenia stanowią załączniki do podpisanych umów
Prosimy aby pamiętać o obowiązku składania oświadczeń w podanych wyżej
terminach. Będziemy Państwu przypominać o nich na naszej stronie.
Prosimy śledzić informacje nt. programu Granty PPGR
na www.gminachodziez.pl.