W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Granty PGR - weryfikacja

07.12.2021

Uwaga Mieszkańcy, uprzejmie informujemy, że obecnie trwa weryfikacja złożonych przez Państwa oświadczeń w ramach przeprowadzonego naboru dla konkursu „Granty PPGR – wsparcie dzieci i warunków byłych pracowników PPGR w rozwoju cyfrowym”

Granty PGR grafika

W ramach ogłoszonego naboru Cyfrowa Gmina, Granty PPGR” wpłynęły 322 wnioski.
Zgodnie z wytycznymi Centrum Projektów Polska Cyfrowa, gminy mają obowiązek zweryfikować poprawność złożonych oświadczeń. Weryfikacja będzie polegała na udokumentowaniu /potwierdzeniu, czy:
1. Dziecko wskazane w oświadczeniu zamieszkuje miejscowość lub gminę, w której funkcjonowało niegdyś zlikwidowane państwowe gospodarstwo rolne.
2. Dziecko wskazane w oświadczeniu jest członkiem rodziny – krewnym w linii prostej osoby pracującej w PPGR.
3. Krewny w linii prostej dziecka pracował niegdyś w zlikwidowanym PPGR,
4. Krewny w linii prostej dziecka zamieszkiwał w miejscowości lub gminie objętej programem „Granty PPGR – wsparcie dzieci i warunków byłych pracowników PPGR w rozwoju cyfrowym”.
5. Dziecko wskazane w oświadczeniu spełnia obowiązek szkolny.
6. Dziecko wskazane w oświadczeniu nie otrzymało na własność lub w drodze użyczenia, w ostatnim roku oraz roku poprzedzającym rok złożenia przedmiotowego wniosku (tj. w roku 2020 i 2021), komputera stacjonarnego lub przenośnego będącego laptopem zakupionego ze środków publicznych lub środków organizacji pozarządowych lub zwrotu kosztów, lub dofinansowania zakupu tych rzeczy.
Zgodnie z informacją otrzymaną od organizatora konkursu oświadczenia uznaje się za prawidłowo potwierdzone przez wnioskujących, jeśli zostaną udokumentowane zaświadczeniami lub innymi dokumentami wystawionymi przez instytucje organów publicznych.
W związku z prowadzoną dodatkową weryfikacją oświadczeń w najbliższych dniach pracownicy Urzędu Gminy w Chodzieży będą kontaktować się z świadczeniodawcami w celu uzupełnienia brakujących dokumentów.
Oświadczenia, których nie uda się poprawnie zweryfikować zostaną wykluczone z konkursu.
Weryfikacja dokumentów potrwa do 13 grudnia 2021 r. w godzinach pracy Urzędu Gminy.

{"register":{"columns":[]}}