W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Regulamin szkolnego konkursu na najciekawszą prezentację multimedialną w programie Power Point „Królowa Jadwiga naszą patronką”

plakat konkurs

Przedmiot konkursu:

1. Przedmiotem konkursu jest wykonanie prezentacji multimedialnej w programie

Power Point.

2. Konkurs skierowany jest do wszystkich uczniów z klas VI-VIII naszej szkoły.

Celem konkursu jest:

a) zaprezentowanie postaci Królowej Jadwigi,

b) pokazanie możliwości płynących z umiejętnego posługiwania się multimediami,

c) rozwijanie zainteresowań i uzdolnień informatycznych

Forma dostarczonej pracy:

1. Prezentację multimedialna należy przygotować w programie Power Point.

2. Uczestnik konkursu może złożyć tylko jedną pracę.

3. Prace mają być wykonywane indywidualnie.

4. Prezentacja multimedialna powinna posiadać nie mniej niż 10 slajdów.

5. Autor prezentacji podpisuje się na ostatnim slajdzie.

6. Prace należy składać na pendrive lub przesłać na e- mail nauczyciela informatyki

7. Prezentacja zgłoszona do konkursu powinna być zapisana w formacie

umożliwiającym otwarcie jej bezpośrednio w programie Microsoft Power Point

(z rozszerzeniem *.ppt, *.pps).

8. Jako nazwę plików należy podać imię i nazwisko twórcy pracy.

9. Do konkursu mogą być zgłaszane wyłącznie prace autorstwa uczestników, nie

naruszające praw autorskich osób trzecich, nigdzie uprzednio niepublikowane.

10. Osoby składające zgłoszenie w ramach konkursu tym samym wyrażają zgodę na przetwarzanie przez Organizatora swoich danych osobowych wyłącznie na potrzeby konkursu.

Miejsce i termin składania prac:

1. Prace należy składać w terminie do 24 stycznia 2022r. u nauczyciela informatyki.

2. W wyniku postępowania konkursowego Komisja Konkursowa wyłoni zwycięzcę konkursu.

3. Dla zwycięzcy przewidziana jest atrakcyjna nagroda wręczona na uroczystości nadania imienia szkole.

4. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi do 31 stycznia 2022 r.

5. Wyniki zostaną zamieszczone na stronie szkoły

Kryteria oceny prac konkursowych:

1. Zadaniem komisji jest przeprowadzenie postępowania zgodnie z zasadami niniejszego regulaminu.

2. Komisja będzie najwyżej oceniała prace:

- prezentujące temat w sposób interesujący i przyciągający uwagę, charakteryzujące się oryginalnym ujęciem tematu i ciekawymi przemyśleniami,

- napisane językiem zrozumiałym dla jak najszerszego grona osób, mające walory edukacyjne i popularyzacyjne.

3. Oceniana będzie również:

- estetyka,

- zawartość prezentacji,

- efekt wizualny,

- przejrzystość,

- techniczna poprawność wykonania.

 

Organizatorem konkursu jest Szkoła Podstawowa w Pieczyskach.

Osoby odpowiedzialne za przebieg: Aneta Kos, Anna Znamirowska i Magdalena Strugała

{"register":{"columns":[]}}