W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Elektroniczna skrytka ePUAP

Załatwianie spraw urzędowych przez Internet z wykorzystaniem elektronicznej skrytki ePUAP wymaga posiadania konta z Profilem Zaufanym. Szczegółowa instrukcja dotycząca tego jak założyć Profil Zaufany dostępna jest pod adresem: https://www.gov.pl/web/gov/zaloz-profil-zaufany.

Dokumenty elektroniczne składaj za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) na adres skrytki: /6jp9oa3h8z/SkrytkaESP

  • Osoby posiadające konto z Profilem Zaufanym, w celu złożenia pisma powinny zalogować się przy wykorzystaniu Profilu Zaufanego. Zalogować się można za pośrednictwem strony: https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta
  •  Jeżeli są Państwo aktualnie zalogowani, w informacjach na temat dokumentu aktywna będzie opcja Przejdź do formularza, po wybraniu której będą mieli Państwo możliwość wypełnienia formularza elektronicznego.
  •  Ostatnim krokiem po wypełnieniu formularza jest jego podpisanie za pomocą bezpiecznego podpisu elektronicznego weryfikowanego kwalifikowanym certyfikatem lub profilem zaufanym ePUAP. Po podpisaniu aktywowana zostanie opcja umożliwiająca wysłanie dokumentu.
  • Wysłanie dokumentów tą drogą zapewnia uzyskania urzędowego poświadczenia odbioru.

Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Starostwa Powiatowego w Sokołowie Podlaskim:

 

  • dokumenty elektroniczne muszą zawierać zgodne z prawdą dane osobowe osoby składającej dokument (imię, nazwisko, adres zamieszkania, ewentualnie adres do korespondencji),
  • Dokumenty elektroniczne doręczane muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym.
  • Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 5 MB.
  • dokumenty elektroniczne muszą być wolne od wszelkiego rodzaju złośliwego oprogramowania,
  • Akceptowane formaty załączników to:
    • dane zawierające dokumenty tekstowe lub tekstowo-graficzne w formacie .pdf, .doc,
    • dane zawierające informację graficzną w formatach: .jpg (.jpeg), .gif, .tif (.tiff), .png, .svg,
    • dane skompresowane w formatach: .zip, .rar.
{"register":{"columns":[]}}