W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Pozwolenie zintegrowane

Podstawa prawna:
art. 208, art. 210, art. 401 ust. 7 pkt 1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. – Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2018 r. poz. 799.), rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 27 sierpnia 2014 w sprawie rodzajów instalacji mogących powodować znaczne zanieczyszczenie poszczególnych elementów przyrodniczych albo środowiska jako całości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1169),
rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 27 sierpnia 2014 r. w sprawie wysokości opłat rejestracyjnych (Dz. U. z 2014 r. poz.1183).

Termin realizacji:
w ciągu 6 miesięcy od dnia złożenia wniosku.

Wymagane dokumenty:

  1. wniosek o udzielenie pozwolenia zintegrowanego (w 2 egz.) opracowany na podstawie art. 208 ustawy Prawo ochrony środowiska (+zapis wniosku w wersji elektronicznej na informatycznych nośnikach danych),

  2. dowód uiszczenia opłaty rejestracyjnej (zgodnie z art. 210 ustawy Prawo ochrony środowiska),

  3. dowód uiszczenia opłaty skarbowej.

Opłaty:

REJESTRACYJNA
Opłatę rejestracyjną, obliczoną na podstawie rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 27 sierpnia 2014 r. (Dz. U. z 2014 r. poz.1183), wpłaca się na rachunek bankowy Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej

SKARBOWA
Opłatę skarbową zgodnie z ustawą z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2018 r. poz. 1044) za pozwolenie zintegrowane uiszcza się przy składaniu wniosku, w wysokości:
2011 zł - w związku z wykonywaną działalnością gospodarczą (duży przedsiębiorca),
506 zł - w związku z działalnością gospodarczą wykonywaną przez podmioty prowadzące działalność wytwórczą w rolnictwie, mikroprzedsiębiorców oraz małych i średnich przedsiębiorców (w myśl ustawy o swobodzie działalności gospodarczej)

Ww. opłatę, z adnotacją: „opłata skarbowa za pozwolenie zintegrowane”, należy wpłacić:  na konto Urzędu Miejskiego w Makowie Mazowieckim
Nr konta:   31 8917 0001 0012 5585 2000 0010

Miejsce załatwienia sprawy:
Starostwo Powiatowe w Makowie Mazowieckim, ul. Rynek 1, 06-200 Maków Mazowiecki
Składanie dokumentów: Biuro Obsługi Klienta, pokój nr 21, lub na platformie ePUAP.
Informacja: tel. (29) 71 73 681Starostwo Powiatowe w Makowie Mazowieckim

Procedura załatwienia sprawy:

Wniosek należy złożyć wraz z załącznikami. W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do jego uzupełnienia. Nieuzupełnienie w wyznaczonym terminie od dnia doręczenia wezwania spowoduje pozostawienie wniosku bez rozpatrzenia.

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
26.03.2021 11:54 Piotr Rzęzawa
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Piotr Rzęzawa
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Pozwolenie zintegrowane 1.0 26.03.2021 11:54 Piotr Rzęzawa

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}