W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Spotkanie informacyjne dla organizacji pozarządowych

03.02.2023

Zdjęcie przedstawia po lewej stronie kobietę i mężczyznę w strojach biurowych, rozmawiających ze sobą, po prawej stronie na beżowym tle zarys grafiki z literą i oraz napis Informacja

Delegatura Urzędu Marszałkowskiego w Radomiu zaprasza na spotkanie informacyjne dla organizacji pozarządowych.

Spotkanie odbędzie się w dniu 15 lutego 2023 r. o godzinie 10:00 w Radomiu przy ul. Kościuszki 5A w sali wykładowej znajdującej się na parterze przy wejściu głównym.

Tematem spotkania będzie prawidłowe składanie, jak i rozliczanie wniosków na realizację zadania publicznego o którym mowa jest w art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. otrzymywanych z Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie.

Prosimy o informację do dnia 8 lutego 2023 r. o ilości osób zainteresowanych udziałem w spotkaniu ze względu na ograniczona ilość miejsc.

Potwierdzenie obecności należy wysyłać na adres:  adam.kuszewski@mazovia.pl lub na numer telefonu:  48 368 29 63

Materiał zewnętrzny

{"register":{"columns":[]}}