W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Lipsku - Informacja o otrzymanym dofinansowaniu w formie dotacji z WFOŚiGW w Warszawie

08.12.2023

informacja o dofinansowaniu na granatowym tle. W grafice logotyp Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska I Gospodarki Wodnej w Warszawie.

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Lipsku otrzymała dofinansowaniu w formie dotacji z WFOŚiGW w Warszawie na realizację zadania pn. „Zakup i montaż instalacji fotowoltaicznej dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Lipsku.

Tytuł programu: „Zakup i montaż instalacji fotowoltaicznych dla Komend Powiatowych i Miejskich Państwowej Straży Pożarnej”

Całkowita kwota projektu: 90 000,00 zł.

Kwota dofinansowania: 45 000,00 zł.

Materiały

Źródło informacji
{"register":{"columns":[]}}